قوی‌ترین ابزار برای مقابله با جنگ نرم استفاده از “فضای مجازی” است

قوی‌ترین ابزار برای مقابله با جنگ نرم استفاده از “فضای مجازی” است
بازدید 143 زمان 2017/08/28 کد خبر 10036

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، احمدرضا متین‌فر در حاشیه نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی استان اصفهان پیرامون عدم …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، احمدرضا متین‌فر در حاشیه نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی استان اصفهان پیرامون عدم حمایت از بازی‌سازان فضای مجازی اظهار داشت: دو موضوع باید در این حوزه بررسی شود، نخست اینکه فضای مجازی در لایه مسئولان و همچنین کاربران دیر شناخته شد و درک این فضا دیر اتفاق افتاد، ضمن اینکه این فضا را صرفاً یک ابزار دیدیم.

وی افزود: دومین اتفاق این است که چون این فضا را دیر درک کردیم دیر وارد آن شدیم، سال ۷۲ با ورود اینترنت فضای مجازی را به داخل کشور آوردیم اما به حمایت از بازی‌سازان نپرداخته و شبکه‌های پیام رسان ایجاد نکردیم.

مسئول مرکز ارتقای سواد فضای مجازی سازمان سراج گفت: در این بین یک نکته امیدوار کننده وجود دارد، زمانی که فهمیدیم چنین فضایی برای اثرگذاری وجود دارد که مغز و قلب انسان‌ها را تحت تأثیرخود قرار داده و مدیریت می‌کند وارد عمل شدیم.

وی ادامه داد: امروز بازی سازان خوبی انسجام یافته و کار می‌کنند اما راضی نیستیم و این حوزه را باید حمایت کنیم، امیدواریم این فاصله جبران شود.

متین‌فر با اشاره به جنگ نرم گفت: امروز جنگ در حوزه ادراک اتفاق می‌افتد، قوی‌ترین ابزار برای مقابله با جنگ نرم استفاده از فضای مجازی است، در این راستا سواد فضای مجازی باید به کار برده شود که رهبر معظم انقلاب نیز بر ارتقا این حوزه تأکید بسیاری داشته‌اند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه قوی‌ترین ابزار برای مقابله با جنگ نرم استفاده از “فضای مجازی” است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات