مهمترین وظیفه و هدف در پدافند غیرعامل حفظ سرمایه های کشور است

مهمترین وظیفه و هدف در پدافند غیرعامل حفظ سرمایه های کشور است
بازدید 121 زمان 2017/09/05 کد خبر 10315

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش خبرنگار پایداری ملی، اولین جلسه کارگروه تخصصی امور فرهنگی و اطلاع رسانی پدافند غیر عامل …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش خبرنگار پایداری ملی، اولین جلسه کارگروه تخصصی امور فرهنگی و اطلاع رسانی پدافند غیر عامل گیلان با حضور قائم مقام صدا و سیمای گیلان، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و سایر اعضای ستاد پدافند غیرعامل استان در صدا و سیمای مرکز گیلان برگزار شد.

امیر مرادی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان  اظهار کرد: اهمیت پدافند غیرعامل بر کسی پوشیده نیست و آشنا نمودن نهادهای اجتماعی و مردمی با این حوزه از طریق برنامه های آگاهی بخشی و فرهنگ سازی از سوی رسانه های مکتوب و مجازی و رسانه ملی امری ضروری است و فرهنگ  پذیرش محتوای پدافند غیر عامل به عنوان بستری برای توسعه اجتماعی است که بسیاری از مسائل اجتماعی، اقتصادی، آموزش  را میتوان با فرهنگ سازی مرتفع نمود.
 
مرادی افزود: مهم ترین وظیفه و هدف ما در پدافند غیرعامل دفاع از سرمایه های انسانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور، کاهش آسیب پذیری نظام در برابر تهدیدهای دشمنان و تلاش برای پایداری و اقتدار ملی است.

وی گفت: امروزه ما معتقد هستیم که پدافند غیر عامل و فرهنگ سازی آن مربوط به یک زمان خاص نیست و بایستی در تمامی زمان ها و مکان ها به آن توجه نمود تا بسیاری از مشکلات در شرایط بحرانی انسان ساز پیشگیری و پیش بینی  شوند.

این جلسه با هدف فرهنگ سازی و آشنا سازی مردم با پدافند غیرعامل برگزار و صدا و سیمای مرکز گیلان نیز آمادگی خود را برای برنامه ریزی در این حوزه اعلام نمود.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه مهمترین وظیفه و هدف در پدافند غیرعامل حفظ سرمایه های کشور است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات