مسئولان آران و بیدگل از روش های جدید تهدید دشمن غافل نشوند

مسئولان آران و بیدگل از روش های جدید تهدید دشمن غافل نشوند
بازدید 130 زمان 2017/09/10 کد خبر 10417

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، علی محمد یوسفیان در جلسه پدافند غیر عامل شهرستان در محل فرمانداری اظهار …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، علی محمد یوسفیان در جلسه پدافند غیر عامل شهرستان در محل فرمانداری اظهار داشت: با توجه به شرایط استراتژیک کشور، قرارگیری در معرض انواع بحران ها و سوانح طبیعی تهدیدات بالقوه و خطراتی که در جامعه وجود دارد، ضرورت عقلی دفاع غیر عامل کاملا مشهود است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرموده اند هرچه در زمان آرامش و صلح عرق بیشتری ریخته شود در زمان سختی و جنگ خون های کمتری بر زمین خواهد ریخت، افزود: این جمله بایستی فصل الخطاب اعضای شورای پدافند غیرعامل شهرستان باشد.

معاون فرماندار آران و بیدگل با بیان اینکه ارتقاء نظام مدیریتی و اثربخشی در شرایط بحران از اهداف پدافند غیرعامل است، تاکید کرد: فرهنگ سازی و ایجاد باور عمومی درخصوص تاثیر پدافند غیر عامل درکاهش و به حداقل رساندن تهدیدات دشمن تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اقداماتی که بخش آب وفاضلاب و برق شهرستان در زمینه پدافند انجام داده اند، اظهار داشت: دسترسی به آب آشامیدنی سالم و تامین امنیت آبرسانی و شبکه توزیع آب بخشی از مدیریت حوزه آب در زمینه پدافند غیرعامل است.

یوسفیان ادامه داد: پیش بینی و پایدار سازی زیرساخت ها درحوزه آب و برق در برابر تهدیدات، آسیب پذیری مراکز حیاتی را کاهش می دهد.

وی ایجاد هرگونه اختلال و قطعی در شبکه آب و برق را خطرآفرین دانست و گفت: این امر منجر به نارسایی در عملکرد دستگاه ها، افزایش آسیب پذیری و ایجاد نارضایتی در مردم و مسئولان می شود.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه مسئولان آران و بیدگل از روش های جدید تهدید دشمن غافل نشوند

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات