سقوط مرگبار اتوبوس مسافربری به دره جاجرود

سقوط مرگبار اتوبوس مسافربری به دره جاجرود
بازدید 100 زمان 2017/09/12 کد خبر 10475

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، حسن عباسی: ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز، حادثه سقوط یک دستگاه …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، حسن عباسی: ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز، حادثه سقوط یک دستگاه اتوببوس در دره جاجرود به مرکز اطلاع رسانی اورژانس تهران اعلام و با توجه به حجم زیاد مصدومان، ۱۴ دستگاه آمبولانس به همراه دو دستگاه اتوبوس آمبولاس و سه خودروی فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی ادامه داد : متاسفانه بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از شهر کرج به سمت ساری در حرکت بود، به دلایل نامشخصی از مسیر اصلی خود منحرف و با حدود ۴۰ مسافر به دره جاجرود سقوط کرد.
 
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران خاطر نشان کرد : عوامل اورژانس، عملیات امداد و نجات از مصدومان را از همان لحظات اولیه آغاز کردند و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، ۲۸ مصدوم این حادثه به بیمارستان های مختلف شهر تهران منتقل شدند.
 
وی با بیان اینکه علت بروز این حادثه در دست بررسی کارشناسان پلیس راهرو قرار دارد، گفت : این عملیات ساعت ۶ صبح امروز خاتمه یافت.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه سقوط مرگبار اتوبوس مسافربری به دره جاجرود

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات