اجراي طرح جامع پدافند غيرعامل استان در دستور كار/ آغاز ايمن سازي پالايشگاه نفت تهران

اجراي طرح جامع پدافند غيرعامل استان در دستور كار/ آغاز ايمن سازي پالايشگاه نفت تهران
بازدید 116 زمان 2017/09/21 کد خبر 10742

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل به گزارش پایداری ملی،جلسه شوراي پدافند غيرعامل استان تهران به رياست استاندار و با حضور مسئولان …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل به گزارش پایداری ملی،جلسه شوراي پدافند غيرعامل استان تهران به رياست استاندار و با حضور مسئولان و مديران دستگاه هاي عضو شورا برگزار شد.

در اين جلسه موضوع طرح جامع پدافند غيرعامل استان تهران،شهر فرودگاهي امام خميني(ره ) وايمن سازي پالايشگاه نفت تهران در دستور كار قرار گرفت.

براساس گزارش ارائه شده در اجراي طرح جامع پدافندغيرعامل استان مقرر شد اين طرح طي هشت ماه آينده در استان نهايي شود.

استاندار تهران با اشاره به ضرورت توجه به پدافند غيرعامل در تهران گفت:اجراي پدافند غيرعامل در فرودگاه مهرآباد به خوبي انجام مي شود و ضروري است اين طرح در فرودگاه امام خميني نيز نهايي شود و از وزير محترم راه مي خواهيم اين بخش تعيين تكليف شود.

وي با تاكيد براينكه طرح جامع پدافندغيرعامل استان تهران بايد ضربتي اجرا شود تصريح كرد: در فرهنگ سازي و آشنا ساختن شهروندان نسبت به پدافندغيرعامل بايد همه دستگاه ها به ويژه صدا و سيما با همه ظرفيت خود وارد شوند و اطلاع رساني در اين بخش بيش از گذشته انجام شود.

در اين جلسه برخي از دستگاه هاي فعال در حوزه تامين و نگهداري زيرساخت ها به ارائه گزارش درخصوص اقدامات خود در بخش پدافندغيرعامل پرداختند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه اجراي طرح جامع پدافند غيرعامل استان در دستور كار/ آغاز ايمن سازي پالايشگاه نفت تهران

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات