دشمن گره ای ازمابازنمی کند/هزینه نقض برجام بایدبالا برود

دشمن گره ای ازمابازنمی کند/هزینه نقض برجام بایدبالا برود
بازدید 106 زمان 2017/09/22 کد خبر 10746

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل به گزارش پایداری ملی، سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر پنجشنبه در مراسم« اذن عزا» که در حرم …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل به گزارش پایداری ملی، سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر پنجشنبه در مراسم« اذن عزا» که در حرم مطهر امام هشتم(ع) برگزار شد اظهارکرد: سیاست ایران به تبعیت از عاشورا و محرم و صفر است و امروز ما با یزیدیانی مواجه هستیم که  در دنیا ظلم و بد عهدی می کنند.

وی افزود: کشتارهای مسلمانان مظلوم میانمار ، ظلم ۷۰ ساله به مردم فلسطین، کشتار مردم یمن، عراق و سوریه تنها بخش هایی از جنایات استکبار است و در مقابل کسانی که در مکتب حسینی(ع) هستند نباید آرام بنشینند و به همین دلیل ایران در مقابل این جنایات ساکت نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید دولتمردان ما هزینه آمریکایی ها را در عهده شکنی برجام بالا ببرند و به دنیا نشان دهند که آنها از پیمان داری چیزی نمی فهمند.دولتمردان ما به تبعیت از رهبر انقلاب اسلامی باید در مقابل آمریکا و طرفدارانش به گونه ای رفتار کنند که آنها از رفتار خود پشیمان شوند.

وی بیان کرد: امروز حکومت ما اقتدار بالایی در دنیا و پایگاه قوی مردمی دارد و باید تاکید کرد گره گشایی از مشکلات کشور تنها به دست جوانان حل می شود و بیگانگان گره ای از ما بازنخواهند کرد.باید همه بدانند باید به ملت اتکا کنند و نه به بیگانگان.

رئیس در ادامه تصریح کرد: آن روزی که زیارت عاشورا را ذات مقدس پروردگار و رسول گرامیش قرائت کردند اذن عزا به همه عالم داده شد.

وی افزود: امام رضا (ع) نیز به پسر شبیب توصیه کردند تنها به یاد اباعبدالله و اسرای کربلا باید اشک ریخته شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ویژگی یاران اباعبدالله این بود که با بصری شمشیر می زدند و راه و رهبر را می شناختند و می دانستند مقصد کجاست.

رئیسی بیان کرد: پیام اباعبدالله تنها مربوط با آن سال نیست و هرجا ظلمی باشد با رهروان امام حسین(ع) بخروشد و فریاد بزند و عاشورا یک راه و گفتمان ظلم ستیزی است.

وی خاطرنشان کرد: پیام حسین (ع) در روز عاشورا زمان و مکان را در هم می نورد و امروز بعد از هزار و ۴۰۰ سال این پیام در دنیا طنین انداز است و امروز در هر جای دنیا مبارزه به ظلم و ستم داشته باشد در عمل لبیک یا حسین(ع) گفته است.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه دشمن گره ای ازمابازنمی کند/هزینه نقض برجام بایدبالا برود

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات