مرحله اصلی “رزمایش امنیتی محرم” در استان‌های آذربایجان‌غربی و کردستان آغاز شد

مرحله اصلی “رزمایش امنیتی محرم” در استان‌های آذربایجان‌غربی و کردستان آغاز شد
بازدید 133 زمان 2017/09/24 کد خبر 10784

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سردار حبیب شهسواری امروز در حاشیه برگزاری رزمایش امنیتی محرّم در استان‌های شمالغرب …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سردار حبیب شهسواری امروز در حاشیه برگزاری رزمایش امنیتی محرّم در استان‌های شمالغرب کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هم‌اکنون این رزمایش در مناطق عمومی استان های آذربایجان غربی و کردستان در حال برگزاری است، اظهار داشت: صبح امروز مرحله اصلی رزمایش امنیتی محرم در دو استان یاد شده آغاز شد و بر اساس برنامه در حال اجراست.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: در این رزمایش تجهیزات زمینی، هوایی، پدافند و امکانات قرارگاه حمزه(ع) نیروی زمینی سپاه به‌کارگیری شده است. همچنین تلاش شده در این رزمایش یک نمونه از جنگ واقعی به تصویر کشیده شود.

شهسواری اظهار داشت: نیروهای مرزی ایران پیوسته  نشان دادند که جایگاه دفاع از مرزهای کشور بسیار جایگاه خطیر و ارزشمندی است بنابراین هوشیارانه و در تمام شبانه‌روز از مرزهای کشور مراقبت و محافظت می شود.

وی تصریح کرد: هر کشوری که بخواهد حتی نگاه خصمانه به مرزهای ایران داشته باشد قطعا با پاسخ قاطع نیروهای ما مواجه خواهد شد و به‌فضل الهی امروز آمادگی نیروهای مسلح در منطقه شمالغرب کشور به بالاترین حد خود رسیده است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: رزمندگان اسلام در شرایط مختلف آماده برخورد با هرگونه تهاجم و تهدید هستند و در این میان تنها گوشه‌ای از توانمندی‌های این نیروها در برخورد با تهدیدات سخت دشمن به نمایش گذاشته می‌شود.

وی از نقش و مشارکت و همراهی مردم منطقه در دو استان آذربایجان غربی و شرقی در برگزاری موفق رزمایش امنیتی محرم تقدیر و تشکر کرد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه مرحله اصلی “رزمایش امنیتی محرم” در استان‌های آذربایجان‌غربی و کردستان آغاز شد

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات