برگزاری جلسه بررسی مشکلات شمشادهای خزری در گیلان

برگزاری جلسه بررسی مشکلات شمشادهای خزری در گیلان
بازدید 127 زمان 2017/10/14 کد خبر 11170

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش خبرنگار پایداری ملی، این جلسه با حضور دبیر و تنی چند از اعضای شورای هماهنگی …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش خبرنگار پایداری ملی، این جلسه با حضور دبیر و تنی چند از اعضای شورای هماهنگی شبکه و مدیر کل منابع طبیعی استان و مدیر کل پدافند غیرعامل استان و مدیران منابع طبیعی شهرستان های استان و همچنین نمایندگان حفاظت محیط زیست و حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد.

در این جلسه مهندس مرادی مدیرکل پدافند غیرعامل استان به بیان تجربه مثبت جمع آوری سنبل آبی از تالاب عینک و سطح استان توسط تشکل های مردم نهاد اشاره و بر آمادگی کامل خود برای کمک در این زمینه تاکید نمود.

دکتر یوسف پور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز با بیان اجرای کامل طرح تنفس جنگل در گیلان از آغاز اجرای طرح کاداست در ۱۰۰ هزار هکتار از جنگلهای استان خبر داد و به بیان گزارشی در خصوص اقدامات اداره کل مربوطه همچون استفاده از تله فرمونی و سایر روش ها پرداخته و مشکل عدم تامین اعتبار را مشکل بزرگی دانست.

وسعت جنگلهای گیلان بالغ بر ۶۰۰ هزار هکتار است که ۲۵ هزار هکتار شمشاد بوده که بیشترین میزان در شهرستان سیاهکل می باشد و .۹۰ درصد شمشادهای استان مبتلا به آفت بلایت هستند.

در این جلسه مهندس ابراهیم زمانی عضو شورای هماهنگی شبکه و مهندس رجب پور کارشناس جنگل به نمایندگی از شبکه سخنانی را ایراد نمودند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه برگزاری جلسه بررسی مشکلات شمشادهای خزری در گیلان

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات