سردار جلالی: دشمنان شرایط خاصی از تحریم‌ها را برای ‌سپاه طراحی کرده‌اند

سردار جلالی: دشمنان شرایط خاصی از تحریم‌ها را برای ‌سپاه طراحی کرده‌اند
بازدید 146 زمان 2017/10/26 کد خبر 11438

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش خبرنگار پایداری ملی سردار دکتر غلامرضا جلالی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی که …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش خبرنگار پایداری ملی سردار دکتر غلامرضا جلالی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی که در سالن محراب کریمه اهل‌بیت (س) برگزار شد، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری، در بخش‌های مختلف رعایت مباحث پدافند غیرعامل را به‌عنوان یک مطالبه مهم دنبال کرده‌اند، اظهار داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مسئولان باید در بخش‌های مختلف نسبت به برنامه‌ریزی در حوزه پدافند غیرعامل نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای جلوگیری از رخ دادن تهدیدات در دستگاه‌ها دنبال شده است، افزود: انتظار می‌رود تهدیدات را قبل از رخ دادن شناسایی کنیم تا بتوانیم اقدامات لازم در این عرصه را دنبال کنیم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تأکید بر اینکه شناسایی تهدیدات باید قبل از اینکه در عرصه‌های مختلف دچار آسیب شده شناسایی شود، تصریح کرد: تهدیدات طبیعی با ماهیت طبیعی و تهدیدات انسان‌ساخت نیز مبتنی بر تفکرات انسانی، دانش و تکنولوژی مطرح است که بخشی از آن، تعاریف پدافند غیرعامل بررسی پدیده‌هایی بوده که در قالب تکنولوژی و توسعه برای کشور پیش می‌آید.

وی با اشاره به اینکه پیچیدگی ترکیب فرصت و تهدید در فناوری‌ها فراوان است، خاطرنشان کرد: همان‌طور که فضای مجازی می‌تواند یک فرصت و تهدید محسوب شود، به همین دلیل این پیچیدگی و ترکیب کار را افزایش می‌دهد.

جلالی با بیان اینکه درک واحد از توسعه باید در میان بخش‌های اجرایی و مسئولان رقم بخورد، ابراز کرد: باید در این راستا به تبیین فرصت‌ها، تهدیدها، اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی بپردازیم تا بتوانیم به رویکرد توانمندسازی برسیم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بابیان اینکه به دنبال تغییر سیاست‌های جمهوری اسلامی در سال جاری، تغییر راهبردی جدی را از سوی دشمن می‌بینیم، بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی در رفتار مسئولان ارشد آمریکا قابل‌مشاهده است.

وی ادامه داد: دشمنان نظام می‌خواهند مردم را مقابل حکومت قرار دهند و همچنین شرایط خاصی از تحریم‌ها را به سپاه طراحی کرده‌اند، ازاین‌رو باید یک انسجام جدی میان بخش‌های دفاعی، دولتی و مردمی وجود داشته باشد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه سردار جلالی: دشمنان شرایط خاصی از تحریم‌ها را برای ‌سپاه طراحی کرده‌اند

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات