سردار جلالی: با تهدید جدی و مدرنی علیه اقتصاد کشور روبه‌رو هستیم

سردار جلالی: با تهدید جدی و مدرنی علیه اقتصاد کشور روبه‌رو هستیم
بازدید 143 زمان 2017/10/28 کد خبر 11469

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سردار دکتر غلامرضا جلالی ظهر امروز در دیدار با آیت الله نوری‌همدانی اظهار …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سردار دکتر غلامرضا جلالی ظهر امروز در دیدار با آیت الله نوری‌همدانی اظهار داشت: سازمان پدافند غیر عامل تهدیدات علیه کشور را شناسایی کرده و این تهدیدات را مورد بررسی قرار داده و برای مقابله با آن تلاش می‌کند.

وی افزود: اگر عدم انسجام در داخل وجود نداشته باشد احتمال اینکه دشمن به موفقیت برسد وجود دارد، مقام معظم رهبری تاکید کردند درگیر جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به اقدامات دشمن علیه کشورمان تصریح کرد: آمریکایی‌ها جنگ اقتصادی را علیه کشورمان طراحی و دنبال کرده و از همه ابزارها استفاده می‌کنند، امروز ابزار نظامی نیست بلکه در حوزه اقتصاد، بانکی، پول و افکار عمومی و رسانه همه ابزارها را علیه کشورمان به کار می‌برند و سازماندهی می‌کنند.

جلالی با بیان اینکه با تهدید جدی و مدرنی علیه اقتصاد کشورمان روبه‌رو هستیم، گفت: باید مؤلفه‌ها و ابزار را بشناسیم و جنگ اقتصادی را مساوی با تحریم تلقی نکنیم بلکه فراتر از آن است و برنامه ریزی همه جانبه ای علیه کشورمان وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه وحدت در برابر دشمن مهم‌ترین نیاز جامعه است، افزود: شبکه رصد و پایش اطلاعاتی و اقتصادی علیه کشورمان وجود دارد و دشمن به وسیله شبکه‌های اجتماعی بررسی تحریم‌ها علیه مردم را بررسی می‌کند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل تصریح کرد: هنگامی که نگاه مسئولان به تهدیدات ناقص و باور جنگ اقتصادی وجود نداشته باشد مشکلی رفع نمی‌شود، کشور و همه مسئولان باید یک ندا و یک حرف باشند و این موضوع مهم است.

جلالی بیان کرد: دولت باید نگاه به مجامع بین‌المللی و باور به جنگ اقتصادی را مهم و مؤثر بداند و بازی نگاه‌های شبهه دیپلماتیک را نخورد، مردم باید اتکا به ارزش‌های دینی و اسلامی و قناعت و عدم اسراف و نپرداختن به روحیه اشرافی‌گری را در خود تقویت کنند.

وی خاطر نشان کرد: سازمان پدفند غیرعامل نقش خود را دنبال می‌کند و تلاش می‌کند تحریم‌ها را شناسایی کرده و برای مقابله با آن برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه سردار جلالی: با تهدید جدی و مدرنی علیه اقتصاد کشور روبه‌رو هستیم

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات