جلسه هم اندیشی با موضوع راهکارهای مقابله با تهدیدات گاز کلر در اهواز برگزار شد

جلسه هم اندیشی  با موضوع راهکارهای مقابله با تهدیدات گاز کلر در اهواز برگزار شد
بازدید 171 زمان 2017/11/01 کد خبر 11595

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در این جلسه که مدیران و کارشناسان صنعت آب استان حضور داشتند، …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در این جلسه که مدیران و کارشناسان صنعت آب استان حضور داشتند، محمد حری مدیرکل پدافند غیر عامل خوزستان با ارائه راهکارهایی به جمع بندی این هم اندیشی پرداخت.
حری گفت: با توجه به نقطه نظرات مطرح شده در این نشست امکان جایگزینی برای گاز کلر در کوتاه مدت میسرنخواهد بود. لذا در صورت استفاده در صنعت آب میبایست دستور العمل های مربوطه به دقت رعایت شود. 

جلسه هم اندیشی  با موضوع راهکارهای مقابله با تهدیدات گاز کلر در اهواز برگزار شد

 مدیرکل پدافند غیر عامل استان بر بالابردن ضریب امنیت و نگهداری مخازن گاز کلر، تاکید کرد و گفت: استفاده از جعبه های ایزوله جهت نگهداری مخازن، سیستم هوشمند هشدار و استاندارد سازی فضاهای موجود  می تواند  موجب بالابردن ضریب ایمنی شود. 
 
دبیر شورای پدافند غیرعامل استان ایمن سازی و مصونیت بخشی زیرساخت های موجود را وظیفه همه دستگاههای متولی دانست و گفت: همه دستگاهها مکلفند در راستای حفاظت از مردم تمام توان خود را بکار گرفته ونسبت به رفع تهدیدات و آسیب پذیری های مجموعه خود اقدام نمایند.

جلسه هم اندیشی  با موضوع راهکارهای مقابله با تهدیدات گاز کلر در اهواز برگزار شد

حری با اشاره به تشکیل کمیته ای به منظور بررسی تهدیدات و آسیب پذیری های صنعت آب در استان تصریح کرد: این کمیته مکلف است ضمن انجام بازرسی های مستمر وارایه آن به کارگروه آب وبرق شورای پدافند غیرعامل و در نهایت شورای پدافند غیرعامل استان نسبت به تدوین سرفصل های آموزشی متناسب گروه های هدف، ارایه سناریوهای عملیاتی مناسب و جامع اقدام کند.

 مدیرکل پدافند غیر عامل استان گفت:برگزاری دوره های آموزشی و  مانور در نمایان شدن نقاط ضعف  و قوت و ارتقا توان عملیاتی بسیار حایزاهمیت است.
منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه جلسه هم اندیشی با موضوع راهکارهای مقابله با تهدیدات گاز کلر در اهواز برگزار شد

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات