رسانه ملی، برگزیده ارائه طرح‌های پدافند غیرعامل

رسانه ملی، برگزیده ارائه طرح‌های پدافند غیرعامل
بازدید 121 زمان 2017/11/12 کد خبر 11800

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، وجود مجموعه‌ای از زیرساخت‌های فنی و تولیدی در محوطه‌ جام‌جم باعث می‌شود پیام …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، وجود مجموعه‌ای از زیرساخت‌های فنی و تولیدی در محوطه‌ جام‌جم باعث می‌شود پیام ـ که مدیریت آن با رسانه ملی است‌ـ به مخاطبان آن در اقصی نقاط کشور و سراسر دنیا مخابره شود.
 این زیرساخت‌ها طی سالیان متمادی و در گذر زمان بر اساس نیاز ایجاد شده و کماکان رو به تزاید است. کیلومترها ارتباطات فیبر نوری، ارتباطات وایرلس، پایانه‌های دیجیتال، سیستم‌های رژی، استودیوهای تولید و پخش، تجهیزات تدوین و سامانه‌های ارسال و دریافت ماهواره‌ای، تجهیزات اتوماسیون صدا و تصویر و برق از جمله این زیرساخت‌هاست.
حفظ این مجموعه برای ایفای نقش بی‌بدیل در تمامی ساختارها و تصمیمات نظام اسلامی ضرورتی است که فقط با آمادگی همواره، برای پدافند غیرعامل می‌تواند از بروز هرگونه وقفه در امان بماند. از این‌رو برای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) که فرموده‌اند: «ساخت درونی نظام باید استحکام پیدا کند» در صداوسیما نیز استحکام درونی با محاسبه‌ درست و پیدا کردن نقطه صحیح کار، کار را به نتیجه مطلوب خواهد رساند.
کاری که سال گذشته در زمینه زیرساخت‌ها در رسانه ملی به انجام رسید، در رصد سازمان پدافند غیرعامل کشور، مطابق تدابیر و سیاست‌های ابلاغی رهبری عظیم الشأن انقلاب اسلامی تشخیص داده شد و لوح قدردانی آن سازمان را برای معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی به ارمغان آورد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه رسانه ملی، برگزیده ارائه طرح‌های پدافند غیرعامل

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات