مقاومت تنها راه مقابله با خوی استکباری آمریکاست/ دشمنان آرزوی براندازی نظام را به گور می‌برند

مقاومت تنها راه مقابله با خوی استکباری آمریکاست/ دشمنان آرزوی براندازی نظام را به گور می‌برند
بازدید 131 زمان 2017/11/20 کد خبر 11930

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، آیت‌الله سیداحمد خاتمی عصر امروز در مراسم یادواره ۳۲ شهید روستای پسوجان که …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، آیت‌الله سیداحمد خاتمی عصر امروز در مراسم یادواره ۳۲ شهید روستای پسوجان که در حسینیه این روستا و با حضور خانواده شهدا و مسؤولان و قشرهای مختلف مردم برگزار شد با بیان اینکه ملت ایران ملتی است که دشمن را خسته می‌کند اما خودش خسته نمی‌شود، اظهار کرد: این ملت با شهیدان با نظام اسلامی و با ولایت فقیه پیمان بسته تا اسلام تنها نماند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شهدا همه می‌گفتند امام را تنها نگذارید، تصریح کرد: مردم ایران در بیعت با شهدا همراه ولایت و امام خود هستند.

وی افزود: امروز با وجود ولایت و رهبری بر ایران اسلامی عقل و تدبیر حاکمیت دارد و رهبران کشورهایی که با رهبری ملاقات داشتند به این نکته اذعان دارند که شخصیت رهبر ملت ایران نمونه و ممتاز دیگر رهبران است.

خاتمی با نقل خاطراتی از دوران انقلاب گفت: طاغوت با همه دولت‌هایش با مقاومت مردم ایران شکست خورد و انقلاب پیروز شد، هشت سال دفاع مقدس با مقاومت به پیروزی رسید و امروز هم تنها راه پیروزی بر آمریکا و اذنابش ایستادگی و مقاومت است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به مردم روستای پسوجان اظهار کرد: امروز جذاب‌ترین و بهترین یادواره شهدا را شما در منطقه سیرجان برگزار می‌کنید و این نشان از روحیه شهادت‌طلبی دارد و اینکه فرهنگ شهادت در بین شما مردم زنده است و اینجا است که دشمن می‌ترسد و شکست می‌خورد.

خاتمی در ادامه سخنان خود به بدعهدی، نفاق و دروغ دولت آمریکا در برجام اشاره و عنوان کرد: مذاکره چندساله که خیلی وقت از مسؤولان ما گرفت تا به برجام رسید بی‌نتیجه ماند و از وقتی که برجام به توافق رسید هر روز یک تحریم آمد و باز هم می‌آید و آمریکایی‌ها همه تعهدها را زیر پا گذاشتند پس با این خوی دشمن مستکبر راهی جز مقاومت نمانده است.

وی تصریح کرد: برخی از مسؤولان ما هم تا دو سال پیش ابراز می‌کردند آمریکایی‌ها از براندازی نظام اسلامی عبور کردند اما اکنون وزیر خارجه آمریکا می‌گوید هدف ما براندازی نظام اسلامی ایران است که ما در پاسخ می‌گوییم کور خواندید و این آرزو را مثل دیگر آرزوهایتان به گور خواهید برد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: عشقی که به شهدا داریم از عشق حسین بن علی (ع) است و آن روز که جوانان ما داوطلبانه به ندای رهبر خود لبیک گفتند همان عشق بود و امروز هم همین عشق لبیک به ندای رهبری وجود دارد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه مقاومت تنها راه مقابله با خوی استکباری آمریکاست/ دشمنان آرزوی براندازی نظام را به گور می‌برند

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات