سند راهبردی پدافند زیستی همدان در حوزه انساني تهیه شده است

سند راهبردی پدافند زیستی همدان در حوزه انساني تهیه شده است
بازدید 148 زمان 2017/11/26 کد خبر 12065

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، حبیب‌الله موسوی‌بهار ظهر امروز در شورای پدافند غیرعامل استان همدان با بیان اینکه …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، حبیب‌الله موسوی‌بهار ظهر امروز در شورای پدافند غیرعامل استان همدان با بیان اینکه ساخت پد بالگرد در ۶ شهرستان استان همدان انجام شده است، اظهار کرد: دو پد بالگرد در بیمارستان بعثت و بیمارستان قلب همدان ساخته شده و در شهرستان‌های کبودراهنگ، فامنین، نهاوند، ملایر و اسد آباد هر کدام یک پد بالگرد آماده شده است.
وی با اشاره به اینکه جلسات کارگروه پدافند عامل در دانشگاه علوم پزشکی هر دو ماه یکبار تشکیل شده است، ادامه داد: اولویت‌های پژوهشی پدافند غیرعامل در فهرست اولویت‌های دانشگاه قرار گرفته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه برگزاری کارگاه‌های پدافند غیرعامل برای مدیران و کارشناسان انجام می‌شود، بیان کرد: واحد NBC در بیمارستان امام حسین(ع) ملایر اضافه شده است.
وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای استفاده از اورژانس هسته‌ای، شیمیایی و میکروبی در استان همدان انجام شده است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی همدان قطب غرب کشور است که در این راستا دوره‌های آموزشی در سطح قطب برگزار شده است.
موسوی‌بهار با اشاره به اینکه سند راهبردی پدافند زیستی استان در حوزه انسان تهیه شده است، بیان کرد: پیشنهاد برگزاری کارگاه دو روزه پدافند غیرعامل ویژه مدیران استانی و شهرستانی ارائه شده و آماده برگزاری این کارگاه هستیم.
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری همدان در ادامه با بیان اینکه اداره کل پدافند غیرعامل با کمک استاندار در راستای وظیفه ذاتی خود اقدامات زیادی را در حوزه پدافندی انجام داده است، اظهار کرد: تاکنون چهار جلسه شورای پدافند غیرعامل در استان همدان تشکیل شده است.
هاشم صوفی با بیان اینکه در پدافند غیر عامل اولویت اصلی آموزش و فرهنگسازی است، ادامه داد: با همکاری فرمانداری‌های شهرستان‌های استان همدان ۱۸۲ کارگاه آموزشی، ۲۱۶ رزمایش و مانور برگزار شده است.
وی با بیان اینکه ۲۰۱ مورد مراکز ثقل در استان همدان شناسایی شده است، افزود: ردیابی و پایش ۴۹ هزار هکتار مزارع در برابر آفات در سطح مزارع استان انجام شده است.
 مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری همدان با بیان اینکه همایش مبحث ۲۱ مقررات ملی ساختمان و همایش زیستی با محوریت تهدیدات آب با حضور ۶۰۰ نفر برگزار شد، اظهار کرد: همچنین همایش تهدیدات زیستی و بیوتروریسم و تهدیدات سایبری ویژه روحانیون در استان همدان برگزار شده است.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه سند راهبردی پدافند زیستی همدان در حوزه انساني تهیه شده است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات