اعزام سومین تیم بهداشتی به منطقه زلزله‌زده

اعزام سومین تیم بهداشتی به منطقه زلزله‌زده
بازدید 134 زمان 2017/11/26 کد خبر 12077

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، دکتر محمد یگانه رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل معاونت بهداشتی …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، دکتر محمد یگانه رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل معاونت بهداشتی در این خصوص گفت: تا به حال دو تیم متشکل از پزشکان، ماماها، کارشناسان مبارزه با بیماری ها و مهندسان بهداشت محیط محیط به منطقه زلزله زده اعزام شده اند.
وی با اشاره به اعزام سومین تیم به استان کرمانشاه افزود: این گروه نیز مانند گروه‌های اول و دوم به مدت یک هفته در منطقه زلزله زده مانده و کار امداد‌رسانی بهداشتی را انجام خواهند داد.
یگانه خاطر نشان کرد: تا زمانی که شرایط این منطقه به حالت عادی برنگردد این معاونت کار اعزام نیرو و تجهیزات بهداشتی را ادامه خواهد داد.
وی با اشاره به متخصصین اعزامی به مناطق زلزله زده بیان کرد: ترکیب تیم های اعزامی را شامل نیروهای بهداشت محیط، مبارزه با بیماری های واگیر، ماما و پزشک است.
 رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل معاونت بهداشتی همدان از اقلام دارویی ارسالی به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت:  شیرخشک، واکسن توام، واکسن MMR  ، سرم عقرب گزیدگی، سرم مارگزیدگی، کلر و مواد گندزدا از اقلام دارویی و بهداشتی مورد نیاز مناطق زلزله زده می باشد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه اعزام سومین تیم بهداشتی به منطقه زلزله‌زده

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات