بسیج خاری در چشم دشمنان اسلام است

بسیج خاری در چشم دشمنان اسلام است
بازدید 142 زمان 2017/11/26 کد خبر 12079

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران در اجتماع «بزرگ شکوه …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران در اجتماع «بزرگ شکوه مقاومت» که با حضور اقشار مختلف بسیجیان تهران بزرگ در مرقد مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: پیروزی جوانان ما در جبهه مقاومت افتخاری بزرگ برای جهان اسلام است. حضور شما بعنوان بسیجیان جهان اسلام خار چشمی برای دشمنان اسلام است.
وی با بیان اینکه بسیج جهان اسلام محقق شده است، افزود: امروز مفتخریم وعده امام (ره) برای تشکیل بسیج جهان اسلام و مقابله با ایادی استکبار در منطقه محقق شده است.
سردار یزدی افزود: بسیج جهان اسلام در شش کشور ایران، عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و پاکستان تشکیل شده است، البته در کشورهای دیگری نیز بسیج جهان اسلام وجود دارد، اما شاید نام بردن از این کشور ها آن هم در شرایط فعلی به مصلحت نباشد.
فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، خاطرنشان کرد: وقتی در اربعین بیست میلیون نفر از نجف تا کربلا راهپیمایی می کنند، علاوه بر اینکه یک عبادت است بلکه یک تمرین برای ظهور است.
وی با بیان اینکه سپاه تهران امروز در پی اثبات اقتدار خود به دشمنان است، گفت:  سپاه تهران امروز با ٩٦ گردان بیت المقدس، ١٠ گردان امنیتی امام علی(ع) ، ١٠ گردان فاتحین برادران و یک گردان فاتحین خواهران آمادگی دفاع از آرمان های امام و رهبری را دارد.
سردار یزدی ادامه داد: بسیجیان ما با نیروهای انتظامی، ارتش، دادگستری و سایر رده ها برای خدمت رسانی و محرومیت زدایی آمادگی دارند.
فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در پایان با بیان اینکه بسیجیان تهران در سوریه با حضور در یگان های رزم شهدای زیادی را به انقلاب اسلامی تقدیم کردند، گفت: بسیجیان ما در سوریه با کار فرهنگی نگاه کسانی را که تحت ظلم داعش بودند را به انقلاب اسلامی تغییر دادند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه بسیج خاری در چشم دشمنان اسلام است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات