هدف آمریکا از ایجاد داعش، از بین بردن انقلاب اسلامی ایران بود

هدف آمریکا از ایجاد داعش، از بین بردن انقلاب اسلامی ایران بود
بازدید 123 زمان 2017/11/26 کد خبر 12081

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید به ماهیت دشمنی آمریکا با انقلاب توجه بیشتری کنیم، اظهار کرد: ماهیت دعوای ما و آمریکا جنگ میان حق و باطل است. جبهه حق یک پیروزی بزرگ را در ۴۰ سال پیش بدست آورد که همان انقلاب اسلامی ایران بود و تا زمانی که حق و باطل هست، این دعوا ادامه دارد، زیرا این دو تحت هیچ شرایطی در کنار هم قرار نمی‌گیرند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: جبهه باطل به رهبری آمریکا دائم به فکر ایجاد روش‌های جدید برای مقابله با جبهه حق است که جلوه آن تروریست‌های داعش بودند. تعداد زیادی از عناصر مختلف همراه با آمریکا به یاری این شجره خبیثه آمدند و اعلام کردند که ما در هر شرایطی از داعش حمایت می‌کنیم، چه پیروز شوند و چه شکست بخورند.
فدوی با اشاره به اهداف ایجاد داعش توسط آمریکا، گفت: آنها دو هدف خاص از ایجاد داعش داشتند، یکی بدنام کردن و از بین بردن اسلام و دیگری از بین بردن انقلاب اسلامی ایران. شعارها، قیافه‌ها و پرچم این گروه تکفیری گواه این موضوع بود. آمریکا می‌خواست کاری کند که وقتی در دنیا کسی از اسلام حرف می‌زند، داعشی‌ و جنایاتش به ذهن بیایند.
وی تصریح کرد: آمریکا فکر می‌کرد که سال‌های زیادی جبهه مقاومت را درگیر با داعش خواهد کرد و به این صورت مسئله اسرائیل به حاشیه می‌رود که اینگونه نشد و به برکت وعده حق رزمندگان ما پیروز شدند و از همه کشورها خیلی سریع به یاری حق شتافتند و کار این شجره خبیثه تمام شد.
فدوی ادامه داد: این پایان کار نیست. آمریکا اصالتا با انقلاب اسلامی و محور مقاومت مشکل دارد. امروز یک نیروی بین‌المللی مقاومت با تفکر انقلاب اسلامی درست شده که این تفکر وعده خداست و حق پیروز است.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه هدف آمریکا از ایجاد داعش، از بین بردن انقلاب اسلامی ایران بود

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات