ارتقای توافقنامه استرداد مجرمین بین ایران و چین

ارتقای توافقنامه استرداد مجرمین بین ایران و چین
بازدید 122 زمان 2017/11/29 کد خبر 12133

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در حاشیه برگزاری پانزدهمین اجلاس دادستان …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در حاشیه برگزاری پانزدهمین اجلاس دادستان های کل کشورهای عضو شانگهای در سنت پترز بورگ، در روز چهارشنبه مورخ ۸ اذر ۱۳۹۶ با اقای کائو جیانمینگ داستان کل چین دیدار کرد.
در این ملاقات دو طرف بر توسعه همکاری های قضایی در زمینه مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملیتی و جرایم سایبری و مبارزه با تروریزم در سطوح دوجانبه و بین المللی تاکید کردند.
دادستان کل کشور از  دو طرف درخواست کرد، چارچوب موافقتنامه استرداد مجرمین همکاری را ارتقا بخشند و دادستان کل چین نیز  از آن استقبال کرد. در همین راستا دو طرف نمایندگانی را برای پیگیری موثر امور تعیین کردند.
منتظری با اشاره به آلام و دردهای مسلمانان میانمار درخواست کرد طرف چینی با استفاده از موقعیت خود برای کمک به آنها تلاش کند و حمایت های لازم را نسبت به اقدامات بشر دوستانه به عمل آورد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه ارتقای توافقنامه استرداد مجرمین بین ایران و چین

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات