برگزاری مانور “ایمنی در برابر زلزله” تلفات حوادث را کاهش می‌دهد

برگزاری مانور “ایمنی در برابر زلزله” تلفات حوادث را کاهش می‌دهد
بازدید 117 زمان 2017/11/30 کد خبر 12153

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، مانور “ایمنی در برابر زلزله” با هدف آماده‌سازی و آموزش برخی مهارت‌ها به …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، مانور “ایمنی در برابر زلزله” با هدف آماده‌سازی و آموزش برخی مهارت‌ها به دانش‌آموزان در هنگام وقوع زلزله امروز با حضور مسوولان محلی شهرستان شوش در دبیرستان پسرانه شاهد الغدیر برگزار شد.
با نواخته شدن زنگ زلزله دانش‌آموزان پناه‌گیری در زمان زلزله را تمرین کردند. در این مانور دانش‌آموزان امدادرسانی در زمان وقوع زلزله را به کمک امدادرسانان جمعیت هلال‌احمر یاد گرفتند.
عدنان غزی سرپرست فرمانداری شهرستان شوش در این آئین‌ گفت: فراگیری آموزش‌های لازم درجهت کاهش اثرات ناشی از سوانح طبیعی تاثیر زیادی دارد.
وی افزود: در مانور ایمنی در برابر زلزله، توان نیروهای امدادی به نمایش گذاشته شد تا بدین ترتیب آمادگی‌ها در برابر حوادث احتمالی حفظ شود.
سرپرست فرمانداری شوش تصریح کرد: اهداف اصلی مانور زلزله ایمنی مدارس کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله به وسیله ارتقا فرهنگ ایمنی و مقاوم‌سازی، ایجاد آمادگی برای واکنش‌های سریع در برابر زلزله و افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان با پدیده‌های طبیعی است.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه برگزاری مانور “ایمنی در برابر زلزله” تلفات حوادث را کاهش می‌دهد

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات