سردار سلامی: امروز آمریکا در حاشیه تحولات قرار گرفته‌/ تفکر تکفیر و سیاست دشمنان هنوز ادامه دارد

سردار سلامی: امروز آمریکا در حاشیه تحولات قرار گرفته‌/ تفکر تکفیر و سیاست دشمنان هنوز ادامه دارد
بازدید 136 زمان 2017/12/01 کد خبر 12157

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سردار حسین سلامی در مراسم گرامیداشت آغاز امامت حضرت مهدی(عج) و شکرانه پیروزی …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سردار حسین سلامی در مراسم گرامیداشت آغاز امامت حضرت مهدی(عج) و شکرانه پیروزی محور مقاومت بر ایادی استکبار که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت بر گروه‌های تکفیری اظهار داشت: پیروزی تعیین‌کننده در عراق و سوریه را می‌توان به‌عنوان بخش درخشنده‌ای در تاریخ اسلام یاد کرد. پیروزی برابر گروه‌های تکفیری و دشمنان اسلام توانست یکی از ویرانگرترین فتنه‌ها را خاموش کند که به تعبیر مقام معظم رهبری نه‌تنها جهان اسلام از شر فتنه نجات یافتند بلکه بشریت را از آتشِ سوزان، رهایی بخشید.
جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران بابیان اینکه دشمنان درصدد ایجاد مسیر سیاهی برای امت اسلامی بودند، عنوان کرد: سیاست آمریکا، اسرائیل، انگلیس و سعودی‌ها در یک نقطه به یکدیگر رسید تا مسیر سیاه جدیدی را برای امت اسلامی ترسیم کنند.
وی ادامه داد: مردان خدا از اقصی نقاط عالم برای دفاع از آبرو، حریم و شرافت امت اسلامی در عراق و سوریه حاضر شدند و بسیج جهانی شکل گرفت و لباسِ جهاد، زینت‌بخش قوای اسلام شد که سرانجام توانستند با فرماندهی سردار سلیمانی بر این سیاست‌ها خط بطلان بکشند.
سردار سلامی خاطرنشان کرد: حقیقت آن است هنگامی‌که خورشید انقلاب از افق کشور ایران طلوع کرد و پیام آزادی‌بخش، تحقق عدالت الهی و آزادی اسلامی از اسارت طاغوت را در جهان اسلام نشان دادند که در این مقیاس اتفاق افتاد و هیچ‌کس باور نمی‌کرد که اسلام بتواند صفحات زمین را با این سرعت طی کند.
وی ابراز کرد: انقلاب اسلامی براساس سنت‌های الهی به‌پیش رفت، آیا کسی فکر می‌کرد که در اعماق کشور خود با استکبار در جنگ بودیم اکنون بتوانیم در کنار دریای سرخ استکبار را تعقیب کنیم. دشمنان جمهوری اسلامی در این ۴۰ سال تاریخ دشواری را برای مردم ما رقم زدند که خداوند ما را با سختی‌ها آشنا کرد، بنابراین تکامل جزء سنت‌های الهی است و ما به‌تدریج توانستیم ایستادگی در مقابل قدرت‌ها بیاموزیم، از این‌رو خداوند ما را در مسیر جهاد قرار داد و فهمیدیم راه و مسیر الهی از جهاد می‌گذرد.
جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران ادامه داد: ما می‌دانستیم “جهاد” لباس عزت مسلمانان است که این مطالب از گفتار حضرت علی (ع) در گوش ما زمزمه می‌شد، این حکمت‌ها را ما با تجربه به‌ یقین در قلب خود تبدیل کردیم و بنابراین فهمیدم باید با دشمنان قبل از آنکه بخواهند با ما وارد جنگ شوند جنگید، این منطق ما برای مبارزه است.
سردار سلامی با اشاره به اینکه سرنوشت همه امت‌های اسلامی به یکدیگر گره‌ خورده است، بیان کرد: ما می‌دانستیم سرنوشت همه امت‌های اسلامی به یکدیگر گره‌ خورده‌ و در مقابل دشمن هم می‌دانست که اگر در مقابل قدرت اسلام عکس‌العملی نشان دهد مجبور به تسلیم‌شدن خواهد شد، از این‌رو همه واکنش دشمن این بود که از ظهور خورشید درخشان اسلام جلوگیری کند اما خداوند نور خود را کامل کرد.
وی به فتنه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان فتنه‌های عظیمی از جمله هشت سال جنگ تحمیلی، طبس، جنگ نیابتی و اشغال سرزمین‌های اسلامی را برای محاصره کشور ایران به راه انداختند. در طول این ۴۰ سال فهمیدیم دشمنان، از همه ظرفیت‌ها و قدرت‌ها برای پیاده‌کردن نقشه خود علیه نظام، ملت و مقام معظم رهبری دریغ نکرده‌اند. اشغال افغانستان برای تنگ‌کردن محاصره ایران و محاصره عراق تکمیل این نقشه بود، اما هر روز شاهد یک تشییع‌جنازه سیاسی در تونس، لیبی، بحرین و غیره شدند.
جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران با بیان اینکه زبان‌های بیداری شکوهمند اسلامی می‌رفت تا بساط سیطره جهان اسلام دشمنان را نابود کند که آنان دست به حیله جدیدی زدند و ایجاد تروریست تکفیری محصول شکست‌های پی‌درپی آنان از اسلام بود،‌ اظهار داشت: هنگامی‌که همه شخصیت‌های حقوقی و حقیقی را برای حمایت از تکفیر به پا کردند، هزاران هزار تکفیری منحرف به‌دنبال فتاوای مفتی‌های عربستان به سوریه هجوم آوردند که قلب سوریه در حال سقوط بود، با این‌حال گروه‌های تکفیری اعتمادبه‌نفس بیشتری پیدا کرده بودند.
وی ادامه داد: محور ثبات انقلاب اسلامی مدیون فهم عمیق، شناخت دقیق، تدبیر، درک سیاسی و شجاعت انقلابی یک شخصیت روحانی به نام مقام معظم رهبری بود. رهبر معظم انقلاب می‌دانست در عمق سیاست‌های دشمن چه می‌گذرد و می‌دانست اگر دشمن فرصت یابد و سوریه سقوط کند، هیچ قدرتی نمی‌تواند جلوی آنان را بگیرد مگر آن‌که به مرزهای ایران برسند که باید هزینه‌های سنگینی را متحمل می‌شدیم، بنابراین در همان‌جا فرماندهان به فرماندهی سردار سلیمانی امید را باز گرداندند.
سردار سلامی ابراز کرد: مجاهدانی از افغانستان، پاکستان، هندوستان، عراق، لبنان و داوطلبانی از ایران بودند که مقابل جنود ابلیس ایستادگی کردند. داعش یک تهدید هویتی بود که غیر از اعتقاد خود صاحبِ اعتقادت دیگر را از بین می‌برد. دشمنان می‌خواستند مانع پیوستن ایران به سوریه و عراق شوند تا اسرائیل در حاشیه امن قرار گیرد. امروز دشمنان ما مانند آمریکا در حاشیه تحولات قرار گرفته‌اند و فرهنگ شکست‌خوردن را در مقابل جوانان مؤمن آموختند و امروز نظام مقدس در اوج اقتدار خود قرار گرفته است.
جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دشمنی‌ها ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تفکر تکفیر و سیاست دشمنان هنوز ادامه دارد، اما کشور ما مقتدر است و امروز استقرار هویت دینی خود و بخش‌هایی از جهان اسلام را در اختیار داریم.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه سردار سلامی: امروز آمریکا در حاشیه تحولات قرار گرفته‌/ تفکر تکفیر و سیاست دشمنان هنوز ادامه دارد

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات