تقدیر از نفرات برتر ایمنی در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان

تقدیر از نفرات برتر ایمنی در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان
بازدید 60 زمان 2017/12/09 کد خبر 12325

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، مراسم تقدیر از از نفرات برتر ایمنی منطقه با حضور آریایی مدیرکل مدیریت …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، مراسم تقدیر از از نفرات برتر ایمنی منطقه با حضور آریایی مدیرکل مدیریت بحران و دکتر سیف مدیر پدافند غیر عامل استان و مسئولین این منطقه در سالن جلسات انبار نفت شهید کیارش خرم آباد برگزار شد.
مهندس پیمان بهرامی مدیر منطقه در ابتدای این جلسه طی سخنانی از تلاش کارکنان انتخاب شده توسط واحد HSE در زمینه رعایت مسائل ایمنی، تقدیر کردو گفت : هدف سیستم مدیریت HSE در راستای سیاست ها و اهداف کلان شرکت برای رسیدن به استانداردهای قابل قبول صنعت نفت و همچنین توسعه پایدار و خدمت مطلوب است.
بهرامی ضمن اشاره به توزیع روزانه بالغ بر ۳ میلیون لیتر فرآورده های نفتی در استان ، انجام رسالت مهم و خطیر سوخترسانی بدون حادثه را اهتمام ویژه همکاران شرکت به الزامات ایمنی دانسته و گفت : آیین تجلیل از نفرات شایسته و برتر ایمنی می‌تواند در ایجاد انگیزه و ارتقاء سطح فرهنگ ایمنی بسیار مهم و تاثیر گذار باشد.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۶ تا کنون میزان ۳۶۵۱۲ نفر ساعت کار کارگاهی و ۳۷۶۰۰۰ نفر ساعت کار پرسنلی بدون حادثه در منطقه لرستان انجام گرفته است گفت : منطقه لرستان یکی از مناطق برتر در زمینه واکنش در شرایط اضطراری است و برگزاری مستمر کلاس های آموزشی و مانورهای مرتبط با موضوعات HSE در انبارهای نفت از ویژگی ها و توانمندی های بارز واحد HSE منطقه لرستان است.
در ادامه این جلسه نیز بیژن اسدیان رییس واحد HSE منطقه گزارشی از فعالیتهای انجام شده این واحد را ارائه کرد.
در پایان نیز از نفرات برتر واحدها ، رانندگان نفتکش ها و مالکین جایگاههای عرضه سوخت در رعایت الزامات ایمنی با اهدای لوح و هدایا تقدیر شد.
۴۶

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه تقدیر از نفرات برتر ایمنی در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات