تحریم‌ بانک‌های بزرگ علیه ایران ادامه دارد

تحریم‌ بانک‌های بزرگ علیه ایران ادامه دارد
بازدید 102 زمان 2017/12/11 کد خبر 12413

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، علیرضا زاکانی در کرج، با بیان اینکه برجام پابرجا می‌ماند به‌دلیل اینکه برای …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، علیرضا زاکانی در کرج، با بیان اینکه برجام پابرجا می‌ماند به‌دلیل اینکه برای طرف‌های غربی سودمند است، اظهار داشت: این توافق از طرف دولت‌های غربی ابطال نمی‌شود و اتفاقات بین آن‌ها بیشتر یک جنگ زرگری است.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه یک کار غیرحقوقی در این توافق انجام شد، افزود: آمریکا از گذشته مشخص بود که به این سند یک‌طرفه متعهد نمی‌شود و برجام اشکالات اساسی نیز دارد.
وی با ابراز اینکه تحریم‌ بانک‌های بزرگ علیه ایران ادامه دارد، گفت: تحریم‌ها همچنان برقرار است و غربی‌ها به‌دنبال توسعه سند برجام به حوزه‌های امنیتی و موشکی هستند.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه بدعهدی‌های آمریکا “اظهر من الشمس” است، اضافه کرد: آمریکا به هیچ تعهد خود در برجام عمل نکرده و دیگران را که به تعهد خود عمل می‌کنند، تهدید می‌کند و عملاً برای کشور اتفاق خاصی نیفتاد.
وی با اظهار اینکه فرمان ترامپ درباره “قدس” اعلان جنگ رسمی است، ادامه داد: ترامپ نشان داد در تکان‌ها و تنش‌ها به‌دنبال مصالح آمریکاست و آمریکا با توجه به گسل‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی از درون در حال فروپاشی است و ترامپ انتخاب شده تا با دیوانگی خود معادلات جهان را به‌سمت عدم فروپاشی آمریکا سوق دهد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه تحریم‌ بانک‌های بزرگ علیه ایران ادامه دارد

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات