تقویت دانش استفاده صحیح از فضای مجازی از شاخص های پدافند غیرعامل است

تقویت دانش استفاده صحیح از فضای مجازی از شاخص های پدافند غیرعامل است
بازدید 101 زمان 2017/12/12 کد خبر 12451

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، کامران فهیمی، معاون فناوری سپاه حضرت ابوالفضل(ع ) لرستان، امروز(۱۶ آذر)، در کارگاه …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، کامران فهیمی، معاون فناوری سپاه حضرت ابوالفضل(ع ) لرستان، امروز(۱۶ آذر)، در کارگاه آموزشی مدیریت فضای مجازی و فرهنگ استفاده صحیح از این فضا، گفت: توانمند سازی عمومی جهت استفاده صحیح از فضای مجازی ضروری است.
 
وی با اشاره به توطئه های دشمنان، افزود: امروز دشمنان درقالب توطئه های مختلف تلاش می کنند از فضای مجازی و ماهواره برای اهداف شوم فرهنگی خود استفاده کنند.
 
فهیمی، اظهار داشت: تقویت بصیرت عمومی و افزایش توانایی مردم مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان در جنگ نرم است.
 
معاون فناوری سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، با اشاره به بصیرت افزایی برای نسل جوان و نوجوان، خاطرنشان کرد: با بصیرت افزایی برای اقشار مختلف و خانواده ها می توان از عرصه فضای مجازی برای پیشرفت و ترقی افراد و کشور بهره برد.
 
وی با اشاره به شاخص های مختلف پدافند غیرعامل، اذعان داشت: استفاده درست و هدفمند از فضای مجازی از مهم‌ترین شاخه‌های پدافند غیرعامل است.
 
فهیمی، با تاکید بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ استفاده صحیح از فضای مجازی، گفت: ایجاد انحراف های اخلاقی و فکری، اتلاف وقت، و هدر رفت هزینه های مالی از جمله آثار بی‌توجهی و استفاده بی‌رویه از این فناوری است.
 
دراین کارگاه آموزشی آسیب های موجود در عرصه فضای مجازی و راهکارهای مقابله با آن بررسی شد.
 
گفتنی است، کارگاه آموزشی مدیریت فضاهای مجازی و فرهنگ استفاده صحیح از این فضا چهارشنبه، ۱۵ آذرماه به‌همت بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه لرستان و با شرکت کارکنان ستادی آموزش وپرورش لرستان برگزار شد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه تقویت دانش استفاده صحیح از فضای مجازی از شاخص های پدافند غیرعامل است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات