روسیه: همکاری با ایران ثابت کرد مبارزه مشترک با تروریسم امکان‌پذیر است

روسیه: همکاری با ایران ثابت کرد مبارزه مشترک با تروریسم امکان‌پذیر است
بازدید 78 زمان 2017/12/24 کد خبر 12757

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، «ویاچسلاو وولودین» رئیس دومای روسیه امروز یکشنبه گفت، تلاش‌های نظامی روسیه در سوریه …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، «ویاچسلاو وولودین» رئیس دومای روسیه امروز یکشنبه گفت، تلاش‌های نظامی روسیه در سوریه و همچنین همکاری با ایران و ترکیه در به ثبات رساندن اوضاع در منطقه ثابت کرد که مبارزات ضدتروریستی مشترک امکان‌پذیر است و می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد.
هیأت قانونگذاران روس به ریاست وولودین  به منظور شرکت در کنفرانس بین‌المللی چالش‌های تروریسم و همکاری منطقه‌ای، شب گذشته وارد پاکستان شد.
رؤسای پارلمان‌های افغانستان، پاکستان، ایران، ترکیه، چین و روسیه در این کنفرانس بین‌المللی در پاکستان شرکت کرده‌اند.
رئیس دومای روسیه تأکید کرد: «مبارزه ضدتروریستی موفق امکان پذیر است. این امر با عملیات نیروهای هوایی روسیه در سوریه و پیشرفت حاصل شده به خاطر تلاش‌های دیپلماتیک روسیه، ایران و ترکیه در حل بحران سوریه به اثبات رسید.»
وی در اداه با اشاره به نقش رؤسای جمهور روسیه، ایران و ترکیه در رابطه با حل بحران سوریه گفت: «در سوریه، نخستین گام برای ایجاد مکانیسم اثرگذار بین‌المللی در نابودی تروریسم، بدون سیاست‌های دوگانه و براساس پایبندی کامل به قوانین بین‌المللی برداشته شد».

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه روسیه: همکاری با ایران ثابت کرد مبارزه مشترک با تروریسم امکان‌پذیر است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات