برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در استان بوشهر

برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در استان بوشهر
بازدید 837 زمان 2016/10/09 کد خبر 1278

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل، کاظم مرادی ظهر امروز در نشست ستاد پدافند غیرعامل استان بوشهر با اشاره به موفقیت سال …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل، کاظم مرادی ظهر امروز در نشست ستاد پدافند غیرعامل استان بوشهر با اشاره به موفقیت سال گذشته استان بوشهر در دریافت لوح زرین همایش پدافند غیرعامل توسط استاندار بوشهر، اظهار داشت: اهمیت پدافند غیرعامل با وجود هجمه‌هایی که علیه ایران اسلامی در دنیا وجود دارد بر کسی پوشیده نیست.
وی بیان کرد: دشمنان ایران در کنار تهدیدات نظامی و جنگی در تلاش برای تخریب محیط زیست، زیرساخت‌های مختلف، سایبر و جنگ اقتصادی علیه کشور هستند و با این شرایط توجه به پدافند غیرعامل ضروری است.
مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل که از هشتم آبان ماه آغاز می‌شود، بیان داشت: کمیته های ده‌گانه پدافند غیرعامل در شهرستان‌های ده‌گانه استان بوشهر تشکیل شده و برنامه‌ها بر اساس زمان‌بندی خود اجرا خواهد شد.
مرادی ادامه داد: دیدار با امام جمعه، استاندار و معاونان، تجدید میثاق با شهدا، از برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل در استان است که چنین برنامه‌هایی در شهرستان‌ها نیز با مدیریت فرمانداران برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری رزمایش صبح‌گاه دانش‌آموزی در ۱۰ شهرستان استان با همکاری بسیج دانش‌آموزی گفت: بازدید از نیروگاه اتمی و مرکز پایش محیطی، برگزاری مانور دورمیزی کارگروه‌های یازده‌گانه پدافند غیرعامل از دیگر برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل است.
مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر بیان داشت: برگزاری کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در حوزه نفت و گاز و کارگاه آموزشی توسط کارگروه‌های ده‌گانه استان از دیگر برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل است.
مرادی از برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در استان بوشهر همزمان با هفته پدافند غیرعامل در اوائل آبان ماه خبر داد و گفت: مسوولیت میدانی این رزمایش بر عهده جانشین قرارگاه پدافند غیرعامل استان یعنی سپاه امام صادق (ع) است.
وی نشست با رابطان پدافند غیرعامل در شهرستان‌ها، سخنرانی در نماز جمعه و برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در شرکت گاز فجر جم را از دیگر برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل ذکر کرد.
منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در استان بوشهر

ایران هرگز در این چند سال سیمای یک اقتصاد تحریم شده را نداشت

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملسردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در آیین تکریم و معارفه فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و …

پدافند غيرعامل، عامل ثبات و وحدت در كشور است

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل مديركل پدافند غيرعامل استان زنجان در جلسه مديريت بحران شهرداري زنجان پدافند غيرعامل را خنثي كننده برنامه‌هاي …

تهدیدات زیستی در روستاهای استان سمنان

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل، در این دیدار مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با اشاره به جایگاه روستاها در تأمین امنیت …

پدافند غیر عامل یکی از موثرترین و پایدارترین روش های دفاع در مقابل تهدیدات

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه ۲۲ سند در زمینه‌های …

آخرین اخبار و مقالات