قدیروف: آمریکا برای ایران «اسب تروا» آماده می کند

قدیروف: آمریکا برای ایران «اسب تروا» آماده می کند
بازدید 274 زمان 2018/01/06 کد خبر 13105

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، رمضان قدیروف رئیس جمهور چچن روسیه از مواضع ترامپ که وعده حمایت از …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، رمضان قدیروف رئیس جمهور چچن روسیه از مواضع ترامپ که وعده حمایت از آشوبگران در ایران در زمان مناسب را داد، به شدت انتقاد کرد.
وی ضمن انتقاد از موضع گیری دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره قصد وی برای کمک به معترضان در ایران در زمان مناسب اعلام کرد که آمریکا در حال آماده کردن «اسب تروا» برای ایران است.
وی ضمن بیان این مطلب در شبکه اجتماعی با اشاره به تبعات دردناک دخالت های قبلی آمریکا در مناطق مختلف دنیا نوشت: قبلا ملت های لیبی، سوریه، عراق، افغانستان، صربستان، ویتنام و غیر چنین کمک موثری را دریافت کرده بودند.
شایان ذکر است که قبلا رئیس جمهوری چچن با بیان اینکه فقط حکومت و مردم ایران می توانند مسائل کشور خود را حل کنند، اظهار داشت: روسیه به عنوان همسایه ایران، علاقه مند به صلح و آرامش و ثبات در این کشور است.
به گفته وی، ترامپ در حالی از ایران می خواهد که حق معترضان را برای بیان دیدگاه هایشان، فراهم کند که دولتش در برابر بسته شدن حساب کاربری منتقدان خود در شبکه های اجتماعی سکوت می کند.
قدیروف اعلام کرده بود: آمریکا حمایت ایران از مبارزه دولت سوریه با گروه تروریستی داعش و حق ملت فلسطین برای تاسیس حکومت مستقل خود به پایتختی قدس را پشتیبانی از تروریسم می خواند. فیسبوک چرا حساب های کاربری سیاستمداران کشورهای آمریکای لاتین را نمی بندد که نامشان در فهرست تحریم ها قرار دارد. چرا زمانی که فیس بوک حساب کاربری مرا به بهانه واهی می بندد، دولت آمریکا به رغم اینکه این اقدام بی پایه و اساس است، آن را محکوم نمی کند و سکوت می کند. وزارت امور خارجه آمریکا از اینکه به صراحت، دیدگاه خود را در باره اقدامات آمریکا در جهان اسلام بازگو می کنم، ناراحت است.  علت بسته شدن حساب کاربری من در فیس بوک، محکوم کردن تصمیم ترامپ برای انتقال سفارتخانه آمریکا از تل آویو به قدس است.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه قدیروف: آمریکا برای ایران «اسب تروا» آماده می کند

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات