دشمن با جنگ نرم نیابتی قصد ضربه زدن به نظام را دارد

دشمن با جنگ نرم نیابتی قصد ضربه زدن به نظام را دارد
بازدید 306 زمان 2018/01/06 کد خبر 13115

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سردار پاسدار عباس یوسفی شامگاه پنجشنبه در آئین چهلمین روز شهادت شهید مدافع …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سردار پاسدار عباس یوسفی شامگاه پنجشنبه در آئین چهلمین روز شهادت شهید مدافع حرم ‘عارف کایدخورده’ در سینما مهر آبادان اظهار کرد:دشمن وقتی دید توان رویایی با محور مقاومت در جنگ سخت را ندارد تمام توان خود را برای ضربه زدن از طریق جنگ نرم علیه کشور بسیج کرده است.
وی افزود:جوانان ما در دفاع از حرم اهل بیت(ع) جانانه در جبهه ها حضور یافتند و دشمن و عوامل استکبار جهانی آن داعش و جبهه النصره را شکست دادند ولی آنها کور و احمق هستند که عظمت ملت ایران را نمی بینند.
سردار پاسدار یوسفی گفت:امروز دشمن از راه و روش جدید وارد جنگ علیه ملت بزرگ ایران شده و از طریق فضای مجازی قصد ضربه زدن به نظام و ارزش های انقلابی مردم را دارد.
وی افزود:در حوادث اخیر دشمنان از مطالبه‌گری مردم در حوزه اقتصادی سوءاستفاده کردند و مزدوران خود را در برخی شهرها راهی خیابان ها کردند.
جانشین فرمانده قرارگاه کربلا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمایت های رئیس جمهوری آمریکا و برخی حکام خودفروخته و مرتجع منطقه در حمایت از عوامل ناآرامی در ایران اشاره کرد و اظهار داشت:کار بجایی رسید که منافقان و سلطنت طلبان نیز از این افراد حمایت کردند.
وی گفت:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های زیادی از سوی استکبار جهانی به خصوص آمریکا علیه انقلاب صورت گرفت ولی ایستادگی مردم در مقابل آنها باعث شد دشمن هیچگاه به اهداف خود نرسد.
شهید عارف کایدخورده آبان ماه در عملیات آزادسازی آلبوکمال سوریه به خیل شهدای مدافع حرم پیوست.
شهید کاید خورده، متولد ۱۳۷۱ و جانباز عملیات نبل و الزهرا بود که در سومین اعزام به سوریه، به مقام والای شهادت نائل آمد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه دشمن با جنگ نرم نیابتی قصد ضربه زدن به نظام را دارد

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات