برگزاری ۱۲ مانور همزمان با هفته پدافند غیرعامل در هرمزگان

برگزاری ۱۲ مانور همزمان با هفته پدافند غیرعامل در هرمزگان
بازدید 618 زمان 2016/10/16 کد خبر 1445

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل؛ جاسم جادر استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل موجب مصون سازی جامعه در مقابل …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل؛ جاسم جادر استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل موجب مصون سازی جامعه در مقابل خطرات می شود،گفت: دفاع هویت یک ملت است و باید همواره آمادگی دفاعی داشته باشیم و نیاز است همواره تمرین دفاعی و برگزاری رزمایش داشته باشیم.
وی افزود: آمادگی دفاعی ملت ایران در برابر دشمنان همواره بالا بوده و باید در زمینه دفاع غیرنظامی نیز آمادگی داشته باشیم.
استاندار هرمزگان اظهار کرد: لزوم استفاده از ظرفیت ائمه جمعه برای فرهنگ سازی پدافند غیرعامل تاکید کرد و باید از افراد کارشناس و نخبگان نیز در این زمینه بهره گیری کنیم تا جامعه در این خصوص آگاه شود.
وی افزود: باید برای همکاری و مشارکت مردم در پدافند غیرعامل زمینه سازی شود چون هر جا مردم حضور پیدا کنند، مشکلات حل می شود.
استاندار هرمزگان با تاکید بر اولویت و تمرکز خود را باید بر روی برنامه های موثر و پرمخاطب قرار دهیم، تصریح کرد: رسانه ملی در هفته پدافند غیرعامل می تواند نقش آفرین باشد تا زمینه تبیین این موضوعات فراهم شود و همچنین می توان از ظرفیت تشکل های مردم نهاد استفاده کرد.
جادری خاطرنشان کرد: باید بتوانیم پدافند غیرعامل را در سطح جامعه تبیین کنیم تا در زمان نیاز دچار مشکل نشویم و همچنین تولید محصولات فرهنگی و تبلیغی در این زمینه داشته باشیم و در رسانه ها و مطبوعات نیز این موضوع مهم مطرح شود.
برگزاری ۱۲ مانور بزرگ همزمان با هفته پدافند غیرعامل
سید عبدالمحمد سجادی مدیرکل پدافند غیرعامل هرمزگان با بیان اینکه از یکم تا هشتم آبان ماه به عنوان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است، گفت: برنامه های هفته پدافند غیرعامل در سال جاری با شعار “مصون سازی و پایداری کشور با اقدام و عمل به پدافند غیرعامل” برگزار می شود.
وی افزود: براساس برنامه ابلاغی باید در این هفته ۱۲ مانور بزرگ توسط ۱۲ کارگروه پدافند غیرعامل هر استان برگزار شود که از جمله آن مانور انرژی در نیروگاه خلیج فارس و مانور در فرودگاه بندرعباس خواهد بود.
سجادی خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه پدافند غیرعامل در هرمزگان از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود که در این نمایشگاه دستاوردهای این عرصه به نمایش گذاشته می شود.
منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه برگزاری ۱۲ مانور همزمان با هفته پدافند غیرعامل در هرمزگان

برگزاری مانور پدافند غیر عامل، در سومین روز هفته بسیج

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل سرهنگ محمد رضایی در آستانه هفته بسیج و همزمان با سالروز آزادسازی سوسنگرد در  سی و هفتمین …

آخرین اخبار و مقالات