پدافند غیرعامل در آرامگاه فردوسی در دستور کار قرار گرفت

پدافند غیرعامل در آرامگاه فردوسی در دستور کار قرار گرفت
بازدید 617 زمان 2016/11/05 کد خبر 2137

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش خبرنگار پایداری ملی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش خبرنگار پایداری ملی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، احسان زهره وندی گفت: با توجه به سیاست های کلی نظام و بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت پدافند غیرعامل، بررسی شیوه ها، ایجاد و سازماندهی عملیات پدافندی و مقابله با تهدیدات در پایگاه میراث فرهنگی توس در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد و رعایت پدافند غیر عامل در آرامگاه فردوسی افزود: ارتقای پوشش حفاظتی، سیستم اطفای حریق، اقدامات درون سیستمی و مسائل ایمنی و سیستم دزدگیر جزو برنامه هایی است که در راستای سیستم پدافند غیرعامل در پایگاه توس باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: با پیش بینی و اجرای طرح پدافند غیرعامل در آرامگاه فردوسی می توان از وارد شدن خسارت مالی به تجهیزات و تاسیسات حیاتی جلوگیری کرده یا به حداقل رساند.

زهره وندی گفت: پدافند غیرعامل در آرامگاه فردوسی شامل اقدامات پیشگیرانه یا کاهش دهنده، آماده سازی و امدادرسانی یاهشدار و اخطار است.

وی افزود: آرامگاه فردوسی با وسعت ۳۶۰ هکتار که در محدوده منطقه ۱۲ شهرداری مشهد قرار دارد در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده و سالانه میزبان میلیونها گردشگر داخلی و خارجی است.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه پدافند غیرعامل در آرامگاه فردوسی در دستور کار قرار گرفت

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات