برگزاری همایش پدافند غیرعامل ویژه مهندسان در قزوین

برگزاری همایش پدافند غیرعامل ویژه مهندسان در قزوین
بازدید 925 زمان 2016/11/06 کد خبر 2178

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل، همایش یک روزه پدافند غیرعامل ویژه مهندسان استان قزوین با حضور مسؤولان استانی ظهر امروز در …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل، همایش یک روزه پدافند غیرعامل ویژه مهندسان استان قزوین با حضور مسؤولان استانی ظهر امروز در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین برگزار شد.

در همایش پدافند غیرعامل ویژه مهندسان استان قزوین، علی‌ فرخ‌زاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین، داوود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، محمد افشار مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین، عباس وثیق‌نیا رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، مهدی صادق‌پور مسؤول سازمان بسیج مهندسین صنعتی و عمران استان قزوین و مهندسان حضور داشتند.

برگزاری همایش پدافند غیرعامل ویژه مهندسان در قزوین

 مهدی صادق‌پور مسؤول سازمان بسیج مهندسین صنعتی و عمران استان قزوین در این همایش اظهار داشت: همایش پدافند غیرعامل به منظور آشنایی مهندسان عمران، معماری و صنعتی با هدف اجرای قوانین مرتبط با پدافند غیرعامل در ساخت‌ و سازها و مقاوم‌سازی ساختمان‌های شهر در این استان برگزار شده است.

وی عنوان کرد: همچنین ارتقاء سطح آگاهی و دانش مهندسان در زمینه معماری، اصول ساخت و ساز، استحکامات دفاعی، ملاحظات سازه استحکامات دفاعی از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

مسؤول سازمان بسیج مهندسین صنعتی و عمران استان قزوین افزود: با توجه بازخورد و اعلام رضایت مهندسان از برگزاری این همایش تلاش می‌شود همایش‌های تخصصی ویژه مهندسان به صورت متداوم و پیوسته در این استان برگزار شود.

برگزاری همایش پدافند غیرعامل ویژه مهندسان در قزوین

صادق‌پور تصریح کرد: با توجه به اینکه موضوع تهدیدات در سال‌های گذشته به سمت تهدیدات بیولوژیکی و بیوتروریسم حرکت کرده و استفاده از شبکه‌های  اجتماعی افزایش داشته در همین زمینه این همایش با هدف آشنایی و شناخت بیشتر مهندسان برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش سواد رسانه‌ای و علمی مهندسان در زمینه‌های معماری، عمرانی و صنعت، مقاوم‌سازی ساختمان‌ها و رعایت اصول اساسی و قانونی را در بر دارد.

گفتنی است، در پایان همایش یک روزه پدافند غیرعامل به مهندسان شرکت‌کننده در همایش گواهینامه معتبر داده می‌شود. یادآور می‌شود، این همایش از سوی سازمان بسیج مهندسین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با همکاری و مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان برگزار شده است.

 منبع : پایداری ملی



خبر های مشابه برگزاری همایش پدافند غیرعامل ویژه مهندسان در قزوین

حفاظت از سلامت مردم مهمترین راهبرد پدافند زیستی است

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل، محمدصادق طهماسبی در نشست آموزشی پدافند غیرعامل زیستی با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل ابعاد گوناگونی …

جلسه کارگروه تخصصی انرژی و آب پدافند غیرعامل با قرارگاه پدافند سایبری استان

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، اولین جلسه مشترک کارگروه تخصصی انرژی و آب پدافند غیرعامل با قرارگاه پدافند سایبری …

حضور باصلابت مردم در انتخابات پشتوانه محکم امنیت ملی کشور شد

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمان در نطق پیش …

پدافند انتخاباتي ملت هوشمند ايران

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل، ربيع فلاح جلودار از مشاركت حداكثري مردم  در انتخابات تقدير و تشكر نمود و گفت : آزاد …

آخرین اخبار و مقالات