لزوم ارتقای آموزش در پدافند غیرعامل

لزوم ارتقای آموزش در پدافند غیرعامل
بازدید 575 زمان 2016/11/06 کد خبر 2184

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل، احمد انارکی‌محمدی  در جلسه پدافند غیرعامل در محل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل، احمد انارکی‌محمدی  در جلسه پدافند غیرعامل در محل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه جنوب‌شرق اظهار داشت: پدافند غیرعامل در جامعه برای توسعه زیرساخت‌ها در تمام بخش‌ها از اساسی‌ترین مباحث است.

وی ادامه داد: همان‌طور که مقام معظم رهبری تاکید دارند، پدافند غیرعامل نیاز است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و در برنامه پنجم و ششم مجلس هم‌ توجه ویژه‌ای به این موضوع شده است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پدافند غیر‌عامل وارد‌شدن و مقابله کردن است، پدافند غیرعامل استفاده از اصولی است که کمترین هزینه‌ها و خسارات را در‌بر داشته باشد تا بتوانیم در بحث‌های پوشش و دفاع، مقاوم و آماده عمل کنیم.

وی تصریح کرد: امنیت کشور ما بالا است و با اقتدار نظام در حوزه نظامی قدرتمند هستیم و امروز هوشیارانه عمل‌کردن را در بحث غیرنظامی لازم داریم.

انارکی‌محمدی افزود: دشمن همیشه در بخش‌های آسیب‌پذیر وارد شده و برنامه‌ریزی می‌کند، و انجام یک کار غیرکارشناسی دشمن را به اهداف خود نزدیک می‌کند، امروز خشکسالی و عدم آموزش مناسب در بخش کشاورزی در منطقه صدماتی زیادی را به این بخش وارد می‌کند و باید با هوشیاری و آموزشهای به‌موقع، خود را در برابر این‌گونه صدمات آماده سازیم.

وی خاطرنشان کرد: برای رشد و توسعه به ارتقای آموزش نیاز داریم تا بتوانیم در پدافند غیرعامل قوی عمل کنیم و در زمان بحران تصمیم‌های کارآمدی اتخاذ کنیم.

منبع : پایداری ملی



خبر های مشابه لزوم ارتقای آموزش در پدافند غیرعامل

آخرین اخبار و مقالات