قرار گاه زیستی در همدان عمومی می شود

قرار گاه زیستی در همدان عمومی می شود
بازدید 729 زمان 2016/11/12 کد خبر 2381

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملمدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان در نشست هم اندیشی کارشناسان و مدیران دستگاه های اجرایی  …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملمدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان در نشست هم اندیشی کارشناسان و مدیران دستگاه های اجرایی  در سالن اجتماعات اداره کل محیط زیست استان همدان برگزار گردید ، گفت : با توجه به فعال شدن قرارگاه زیستی استان همدان و با مسئولیت استاندار و شکل گیری  هشت کارگروه تخصصی ، فعالیت های این قرارگاه عمومی می شود .

قرار گاه زیستی در همدان عمومی می شود

سید رسول حسینی گفت : در راستای شفاف سازی و اطلاع رسانی از عملکرد دستگاه های اجرایی ، همه ی تدابیر لازم جهت اطلاع رسانی و آگاه سازی در زمینه پدافند زیستی توسط این قرارگاه صورت  می پذیرد تا مردم با آمادگی کامل خود را از خطرات احتمالی و مسائل زیست محیطی مصون داشته باشند .

دکتر محمدی ، مدیر کل محیط زیست استان گفت : با برگزاری این نشست های تخصصی و اطلاع رسانی و آموزش های لازم به کارشناسان و مدیران دستگاههای اجرایی همدان به عنوان یک قطب زیست محیطی سالم در کشور ، معرفی خواهد شد .

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه قرار گاه زیستی در همدان عمومی می شود

استاندار يزد به عنوان فرماندۀ قرارگاه پدافند زيستي استان منصوب شد

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل «سيدمحمد ميرمحمدي» استاندار يزد با حكم «سرلشكر پاسدار محمد باقري» رئيس ستادكلّ نيروهاي مسلّح و رئيس كميتۀ …

آخرین اخبار و مقالات