انزلی در حوزه پدافند غیر عامل و جی.‌آی.اس گیلان به عنوان پایلوت و نمونه معرفی شد

انزلی در حوزه پدافند غیر عامل و جی.‌آی.اس گیلان به عنوان پایلوت و نمونه معرفی شد
بازدید 723 زمان 2016/11/12 کد خبر 2399

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل ،رضا پورشعبان در نشست مطبوعاتی عملکرد سه ساله دستاوردها و برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهرستان بندرانزلی …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل ،رضا پورشعبان در نشست مطبوعاتی عملکرد سه ساله دستاوردها و برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهرستان بندرانزلی را برشمرد و گفت : در طول ۳سال از فعالیت مجموعه شهرداری کنونی، از انتقادها و پیشنهادهای اصحاب رسانه که به رشد شهر و شهرداری کمک کردند بهره‌گیری مناسبی صورت گرفته است.
وی با اشاره به مردم‌نهاد بودن شورای شهر افزود: اختلاف نظر در هر شورا بوده اما تمام اعضا به فکر مطالبات و حل مشکلات مردم هستند.
شهردار انزلی به هدف توسعه پایدار شهری اشاره کرد و گفت:  شاخص‌های این هدف باید بومی سازی شود و هر شهر ویژگی‌های خاصی دارد و موقعیت جغرافیایی هر استان و شهرستان با یکدیگر متفاوت است.
وی با بیان اینکه توسعه پایدار یک حادثه نیست بلکه یک روند بوده که باید امکانات و ابزارهای خاصی در دست باشد، ادامه داد: کارهای زیربنایی آغاز کردیم و دو برنامه توسعه محور مانند تدوین ساختار و ساختمان شهرداری که بدنه و ساختار سنتی داشت را به شهرداری واگذار کردند.
پورشعبان درباره ساختار جدید شهرداری تصریح کرد: در چارت جدید سازمان شهرداری و سازمان‌های زیرمجموعه دارای ۲۳۲ متخصص داشته و پست‌های کارگری را حذف کرده و همه مجموعه تخصصی شده است.
وی با اشاره به ساختار جدید مدیریت شهرسازی گفت: ۲۰ هزار پرونده مجموعه شهرداری اسکن شده و تسریع در کار ارباب رجوع در اولویت قرار گرفته است.
شهردار بندر انزلی افزود: انزلی در حوزه پدافند غیر عامل و جی.‌آی.اس  گیلان به عنوان پایلوت و نمونه معرفی شده و نیروی انسانی هر سازمان حرف نخست را در آن سازمان می‌زند و میزان حضور افراد متخصص در سازمان‌ها بسیار مهم است.
وی به پروژه‌های انجام شده شهرداری بندرانزلی اشاره کرد و گفت : ۱۰ میلیارد تومان برای بازگشایی
پل ولایت دو، ۶۵ هزار متر مربع کف‌پوش خیابان‌های شهرستان هزینه شده و به دنبال پیاده‌راه سازی خیابان سپه هستیم تا بزرگ‌ترین پیاده راه شهرستان را با ۷ هزار متر مربع کف‌پوش کنیم.

پورشعبان از تشکیل اتاق فکر و برنامه‌ریزی در شهرداری انزلی خبر داد و افزود: گروهی از نخبگان بومی شهرستان را برای توسعه پایدار شهری تشکیل دادیم تا با کمک افراد بومی بتوانیم با ایده‌های جدید در راستای توسعه پایدار شهری حرکت کنیم و موجب شکوفایی شهرستان شویم.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه انزلی در حوزه پدافند غیر عامل و جی.‌آی.اس گیلان به عنوان پایلوت و نمونه معرفی شد

محسن رضایی: پلیس تخصصی محیط زیست تشکیل شود

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل؛ محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش سیاست های کلی محیط زیست و نظارت و …

توجه جدی به حوزه پدافند غیرعامل در سیاست های کلی مقام معظم رهبری در حوزه محیط زیست

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل محمد مجابی درباره سیاست های کلی نظام در حوزه محیط زیست در سالگرد ابلاغ این سیاستها …

کنفرانس پدافند غیرعامل و توسعه پایدار | برنامه فوتون شبکه ۴ سیما

گزارش برنامه فوتون شبکه ۴ سیما از کنفرانس پدافند غیرعامل و توسعه پایدار در تالار وزارت کشور؛

آخرین اخبار و مقالات