ناوگان اطفاء حریق و امداد منطقه ویژه پارس ارتقا می‎یابد

ناوگان اطفاء حریق و امداد منطقه ویژه پارس ارتقا می‎یابد
بازدید 592 زمان 2016/11/21 کد خبر 2582

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، بهرام دشتی‌نژاد اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهمی که در دستور کار داریم …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، بهرام دشتی‌نژاد اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهمی که در دستور کار داریم راه‌اندازی پنج ایستگاه آتش‌نشانی در سطح منطقه است که سه ایستگاه در پارس یک و دو ایستگاه در پارس ۲ راه‌اندازی می‌شود.

وی اضافه کرد: هشت خودرو آتش‌نشانی جدید با تجهیزات استاندارد در آینده ای نزدیک وارد منطقه خواهد شد که ناوگان اطفای حریق و امداد را در این منطقه را  ارتقاء خواهد داد.

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیر عامل و مدیریت بحران سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به اینکه طرح جامع مدیریت بحران در حال تدوین است، بیان کرد: دستورالعمل مدیریت بحران منطقه به شرکت‌ها ابلاغ شده و در چندین مرحله نیز تمرین و عملیاتی شده است.

وی از ایجاد مدیریت بحران منطقه خبر داد و افزود: سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی عضو مدیریت بحران منطقه هستند و باعث افزایش تعامل و همکاری در شرایط اضطراری شده است و در چندین مورد بسیار خوب عمل شده است.

دشتی‌نژاد تصریح کرد: کمیته ارشد مدیریت بحران منطقه در حوادث اخیر کارنامه قابل قبولی از خود نشان داد و یکی از برنامه های ما افزایش تعامل با نهادها و دستگاه های مسئول در شهرستان ها بوده است ضمن آنکه شرکت ها را موظف کردیم در تمامی ساعات شبانه روز نفرات کشیک خود را به  مدیریت HSE ارشد منطقه اعلام کنند تا در مواقع لزوم هماهنگی های لازم به سرعت انجام شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای تکمیل چارت سازمانی HSE منطقه، خاطرنشان کرد: در حال راه‌اندازی آنلاین آنالایزر منطقه هستیم و پایش آلایندگی کل منطقه رصد می‌شود.

وی همچنین از دریافت تائیدیه راه‌اندازی مجتمع بازیافت پسماندهای منطقه خبر داد و افزود: در صدد انتخاب شرکت مجری طرح مجتمع بازیافت هستیم که تحقق این مهم کاری بزرگ در زمینه مدیریت پسماند منطقه است.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه ناوگان اطفاء حریق و امداد منطقه ویژه پارس ارتقا می‎یابد

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات