برگزاری مانور پدافند غیر عامل، در سومین روز هفته بسیج

برگزاری مانور پدافند غیر عامل، در سومین روز هفته بسیج
بازدید 729 زمان 2016/11/22 کد خبر 2600

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل سرهنگ محمد رضایی در آستانه هفته بسیج و همزمان با سالروز آزادسازی سوسنگرد در  سی و هفتمین …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل سرهنگ محمد رضایی در آستانه هفته بسیج و همزمان با سالروز آزادسازی سوسنگرد در  سی و هفتمین نشست خبری ستاد گرامیداشت سپاه کربلا مازندران، ضمن گرامیداشت یاد و نام امام و شهیدان و تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری ماه صفر و اربعین حسینی اظهار کرد: بسیج جایگاه بزرگی در جامعه دینی ما دارد و همه پیشرفت ها و توانمندی هایی که داریم به واسطه حضور بسیج بوده است و اگر امروز صدای انقلاب اسلامی  در اقصی نقاط جهان شنیده می شود  به واسطه حضور بسیج است.

جانشین سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه جامعه ما نیازمند تفکر بسیجی است و اگر به هر دلیلی این تفکر از بین برود  یقینا تفکرات دیگری جایگزین خواهد شد، تصریح کرد: اقتدار امروز ایران  مرهون انقلاب و انقلاب هم مرهون بسیج و جانفشانی های بسیج است و مردم به عنوان  صحنه گردان تمامی عرصه ها
بایستی از انقلاب نگهداری کنند.

سرهنگ رضایی، با تاکید بر اینکه جامعه همچنان نیازمند بسیج مستضعفین است، گفت:  هر ساله به مناسبت  فرا رسیدن هفته بسیج و برای نشان دادن اقتدار ایران و توانمندی های بسیج ،  برنامه های در استان برگزار می کنیم.

وی،  شعار محوری امسال هفته بسیج را “بسیج ، انقلابی و خدمتگزار” عنوان کرد و گفت: چهار هزار برنامه در ۸۰ عنوان در هفته بسیج اجرا خواهد شد و در عین حال هر پایگاه مقاومت بسیج حداقل یک برنامه را اجرا می کند.

جانشین سپاه کربلای مازندران  اضافه کرد: اولین برنامه  هفته بسیج  روز یکشنبه  ۳۰ آبان ماه با عنوان” بسیج پژواک و صدای زینب ” همزمان با اربعین حسینی آغاز می شود و این در حالی است که برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین با محوریت بسیج و با حضور پر رنگ همه مردم ، خطبه خوانی حضرت زینب توسط حوزه های خواهران، برگزاری کارگاه افزایش جمعیت از دیگر برنامه های این روز است.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته بسیج استان مازندران ادامه داد: دومین روز هفته بسیج با عنوان، بسیج، انقلابی گری و ظلم ستیزی است و  در این روز با حضور نخبگان بسیجی ،انقلابی گری در سطح مدارس استان تبیین شده و برنامه های نهضت روشنگری و تجلیل از سرگروه های برگزیده صالحین، نشست روشنگری با اصحاب رسانه از دیگر برنامه های روز دوم هفته بسیج استان است.

سرهنگ رضایی،  روز سوم هفته بسیج را  بسیج، انقلابی گری و پیشرفت  خواند و گفت: مانور پدافند غیر عامل، برگزاری جشنواره علمی در دانشگاه ، اردوی یکروزه ، یادواره شهید شاخص در نوشهر توسط بسیج ورزشکاران در روز سوم هفته بسیج اجرا خواهد شد.

وی،  روز چهارم را با عنوان بسیج ، انقلابیگری و کار آفرینی معرفی کرد و گفت: در این روز هم برنامه هایی در قالب برپایی  نمایشگاه توانمند سازی عرصه اقتصاد مقاومتی در پارک ملل ، اجرای طرح واکسیناسیون طیور محلی همزمان با ۱۲ استان اجرا می شود و در عین حال طرح واکسیناسیون  برای اولین بار در ۵۰ درصد از روستاهای مازندران از سوم آذر اجرا خواهد شد و این طرح تا پایان سال طی قرار دادی که با  اداره کل دامپزشکی استان امضاء شد  در کلیه روستاهای استان انجام می گیرد .

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران، افزود: در همین روز یادواره ۵ شهیده استان در نور و یادواره شهدا در امامزاده عباس ساری را خواهیم داشت.

سرهنگ رضایی، بسیج،  انقلابیگری و خدمتگزاری را عنوان روز پنجم هفته بسیج اعلام کرد و صعود و کوهنوردی،  اجرای برنامه ما زنده ایم ، عطرافشانی مزار شهداء  و رزمایش فضای مجازی را  برنامه های این روز برشمرد .

وی، بسیج، انقلابیگری، اقتدار جهانی را عنوان روز ششم خواند و گفت: در این روز  اجتماع بزرگ مدافعان حرم قبل از برگزاری نماز عبادی سیاسی  جمعه در هر شهرستان بر گزار می شود  و برپایی ایستگاه های صلواتی، ارائه مشاوره های حقوقی در مصلی ها  نیز از دیگر برنامه ها است.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته بسیج استان مازندران، ۶ آذر را آخرین روز هفته بسیج و  با عنوان بسیج، انقلابیگری و مبارزه با فساد و اشرافیگری، اعلام کرد و گفت: بر گزاری  صبحگاه مشترک در مدارس استان، صبحگاه فرهنگیان در اداره کل آموزش و پرورش، برگزاری همایش  بسیج قشر حقوقدانان ، همایش طلائه داران انقلاب در پارک ملل و همایش مبارزه با فساد و اشرافیگری در دانشگاه آزاد اسلامی  قائشمهر  برنامه های آخرین روز هفته بسیج استان است.

سرهنگ رضایی افزود:  در این روز بیمارستان ۶۴ تختخوابی  ولایت  متعلق به سپاه کربلا در شهرستان ساری افتتاح می شود. ، با حضور بسیجیان افتتاح در شهرستان ساری در میدان امام افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی در اعطاء تسهیلات به خانواده ها برای ایجاد اشغال خرد و خانگی، گفت: از زمان ابلاغ  سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی  مقام معظم رهبری تا کنون،  حدود ۸۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه اقتصاد مقاومتی در جهت ایجاد اشتغال خرد و خانگی به تخصیص یافته است.

 منبع : پایداری ملی



خبر های مشابه برگزاری مانور پدافند غیر عامل، در سومین روز هفته بسیج

اصلی‌ترین مؤلفه‌های پدافند غیرعامل شناخت تهدیدهاست

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل، سيد يدالله نبوی، در اولین جلسه کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیرعامل ضمن تقدير از …

نیمه شمالی کشور سفید پوش شد

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل محمد اصغری با اشاره به شدت بارش ها در شمال شرق کشور گفت: در استان های تهران، …

برگزاری ۱۲ مانور همزمان با هفته پدافند غیرعامل در هرمزگان

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل؛ جاسم جادر استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل موجب مصون سازی جامعه در مقابل …

جلسه مشترک مدير کل پدافند غیرعامل و مسئول دفترشورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مازندران برگزار شد

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل، جلسه مشترک اداره کل پدافند غیرعامل استانداري و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان  در راستای گرامیداشت هفته …

آخرین اخبار و مقالات