مقابله با “تهدیدات اقتصادی” با اجرای “اقتصاد مقاومتی” میسر می‌شود

مقابله با “تهدیدات اقتصادی” با اجرای “اقتصاد مقاومتی” میسر می‌شود
بازدید 579 زمان 2016/12/03 کد خبر 2836

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سردار مهدی کاظمی‌پور صبح امروز در مراسم افتتاحیه “مسابقات رباتیک ربونیو” با محوریت …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سردار مهدی کاظمی‌پور صبح امروز در مراسم افتتاحیه “مسابقات رباتیک ربونیو” با محوریت پدافند غیرعامل اظهار داشت: شهدای مدافع حرم موجب عزت و سربلندی مسلمانان جهان شده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه داعش در حال نابودی کامل است اظهار کرد: توطئه بزرگ استکبار جهانی به شکست نزدیک شده است.

سردار کاظمی‌پور با اشاره به اینکه اکنون امنیت کامل در کشور برقرار است اعلام کرد: امنیت فعلی نظام انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا است و ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی با اعلام اینکه حمایت از نخبگان در زمان طاغوت انجام نمی‌شد بیان کرد: اکنون در کشور ما به‌خوبی از اختراعات و ایده‌های نو حمایت می‌شود و مقام معظم رهبری و مسئولان از اختراعات و ایده‌ها استقبال می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه بسیاری از اختراعات با حمایت سپاه و بسیج به نتایج خوبی ختم شده است عنوان کرد: در سپاه دو معاونت وجود دارد که از اختراعات و ایده‌های نو حمایت می‌کند.

وی پشتیبانی از اختراعات و شناسایی دانش آموزان نخبه را از اهداف برگزاری “مسابقات رباتیک ربونیو” با محوریت پدافند غیرعامل عنوان کرد و گفت: برگزاری چنین مسابقاتی می‌تواند به نیروی نظامی کشور کمک کند.

سردار کاظمی‌پور به نقش مهم پدافند غیرعامل در نظم و امنیت کشور تاکید کرد و گفت: باید تولیدات خود را افزایش دهیم و  به فکر خنثی کردن تهدیدات دشمنان خود باشیم.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان،  یکی از اهداف حمایت از اختراعات را کمک به اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: تنها راه نجات کشور از تهدیدات اقتصادی دشمن اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه مقابله با “تهدیدات اقتصادی” با اجرای “اقتصاد مقاومتی” میسر می‌شود

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات