حضور ۱۱ هزار دانش‌آموز در دوره عملی دفاعی مدارس استان اصفهان

حضور ۱۱ هزار دانش‌آموز در دوره عملی دفاعی مدارس استان اصفهان
بازدید 638 زمان 2016/12/06 کد خبر 2960

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، مهدی خرم  اظهارکرد: بسیج دانش‌آموزی نواحی ۲، ۴ و ۶ آموزش و پرورش …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، مهدی خرم  اظهارکرد: بسیج دانش‌آموزی نواحی ۲، ۴ و ۶ آموزش و پرورش استان اصفهان از ۱۳ آذرماه ۹۵ به مدت ۲۰ روز آموزش مرحله نخست دفاعی مدارس را با ظرفیت ۱۱ هزار دانش‌آموز دختر و پسر آغاز کردند.

وی افزود: در این دوره که مرحله نخست آموزش عملی دفاعی مدارس است آموزش‌های مقابله با اطفاء حریق، مقابله با جنگ نرم، جهت‌یابی و پدافند غیرعامل با بهره‌مندی از ظرفیت سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان توسط مربیان بسیج دانش‌آموزی ارائه می‌شود.

مسؤول بسیج دانش‌آموزی ناحیه امام صادق(ع) گفت: با توجه به اهمیت مباحث مقابله با تهدیدات جنگ نرم و پاسخ به شبهات فکری و اعتقادی دانش‌آموزان، کلاس‌های آموزشی با عنوان «چرایی دین» برای دختران و «حریف شیطان» برای پسران طراحی شده است.

وی تصریح کرد: مرحله دوم آموزش عملی دفاعی مدارس از ابتدای بهمن ماه ۹۵ تا پایان اردیبهشت ماه ۹۶ اجرا می‌شود که آموزش آشنایی با سلاح، کمک‌های اولیه و جنگ نرم برای دختران و آشنایی با سلاح در میدان تیراندازی برای پسران اجرا خواهد شد. 

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه حضور ۱۱ هزار دانش‌آموز در دوره عملی دفاعی مدارس استان اصفهان

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات