نامه اعتراضی بسیج دانشگاه امام صادق به روحانی

بازدید 606 زمان 2016/12/13 کد خبر 3174

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در نامه‌ای به رئیس‌جمهور از بی توجهی دولت به کشتار مردم نیجریه …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در نامه‌ای به رئیس‌جمهور از بی توجهی دولت به کشتار مردم نیجریه انتقاد کرد.
به گزارش تسنیم، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در نامه‌ای به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور نسبت به بی توجهی دولت به کشتار مردم نیجریه توسط گروه‌های تروریستی انتقاد کرد.
در نامه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) به روحانی آمده است:
نزدیک یکسال از اسارت رهبر مظلوم مسلمانان نیجریه و پرچمدار آرمان آزادی فلسطین در آفریقا می‌گذرد، اما دریغ از اقدامی مؤثر در جهت آزادی ایشان.انتظار می‌رفت با تلاش و پیگیری وزارت خارجه، دیگر شاهد این دست اتفاقات علیه مسلمانان این کشور نباشیم، اما این صرفاً یک آرزو بود و در طول این یک سال بارها شاهد به خاک و خون کشیده شدن برادران و خواهران مسلمان نیجریایی بودیم.
بسیج دانشگاه امام صادق(ع) در نامه خود با انتقاد از عملکرد دستگاه دیپلماسی کشور در سه سال اخیر نوشت:آیا به اندازه‌ لغو یک سخنرانی یا کنسرت، به شهادت بیش از ۱۰۰ مسلمان نیجریه‌ای در ایام اربعین حسینی(ع) واکنش نشان داده‌اید؟سکوت چند روزه‌ شما در قبال کشتار هزاران مسلمان نیجریه‌ای و واکنش سریع‌تان به حوادث تروریستی اروپا را از یاد نبرده‌ایم.
دانشجویان بسیجی در نامه خود خواستار موضع‌گیری قاطعانه و فعال کردن ظرفیت دیپلماسی، اقدامات مؤثر و عملی برای حمایت از مستضعفان عالم، به‌ویژه آزادی شیخ زکزاکی و احقاق حقوق مسلمانان نیجریه شده‌اند.

منبع : تابناک


خبر های مشابه نامه اعتراضی بسیج دانشگاه امام صادق به روحانی

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات