جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور: رویکرد امروز دشمنی آمریکا مردم محور است

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور: رویکرد امروز دشمنی آمریکا مردم محور است
بازدید 600 زمان 2016/12/15 کد خبر 3219

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، جانشین سازمان پدافند غیرعامل در همایش تجلیل از مقام دانشجو و برپایی کرسی …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، جانشین سازمان پدافند غیرعامل در همایش تجلیل از مقام دانشجو و برپایی کرسی آزاد اندیشی در سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: برای قدم گذاشتن در مسیر درست، نیاز به شناخت کامل دشمن است.

وی گفت: دشمن اگر تاکنون نتوانسته انقلاب اسلامی ایران را شکست دهد به دلیل مدیریت امام خمینی(ره) و اصولی است که انقلاب بر پایه آن‎ها بنیان شده است. 

وی با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به بحث تهدیدها در دانشگاه‎ها اظهار کرد: باید در همه حوزه‌ها به تهدیدها توجه کرد و آن‌ها را جدی گرفت به عنوان مثال شبکه‌های اجتماعی به تهدید تبدیل شده است هرچند بی‌نیاز از آنها نیستیم ولی در کنار فرصت‌هایی که ایجاد می‌کنند باید به تهدیدات آنها هم توجه کرد. 

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به ماهیت شناسی تهدیدات یادآوشد: اگر می‌خواهیم با دشمن مبارزه کنیم باید ابتدا او را بشناسیم و اگر ما دشمن را نشناسیم در برابر آن نمی توانیم دفاع کنیم. 

ایشان با اشاره به هجمه‌های فرهنگی، سیاسی، حملات زیستی ،هسته‌ای، شیمیایی و تحریم‌ها به عنوان طیف‌های مختلف تهدید افزود: امروز حتی از علم ژنیتک برای برخورد با جهان اسلام بهره برداری می‌شود. 

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی امروز در بعد نیروهای مسلح مشکلی ندارد و از سایت‌های موشکی بسیار قوی برخوردار هستیم که می‌توانیم مقابل تهدیدات ودشمنان بایسیتم. 
جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: درمیان اسنادی که پیشتر از سوی آمریکایی‌ها منتشر شده است اسنادی هست که نشان می دهد که آنها روسیه، چین و ایران را دشمنان اصلی خود می دانند. 

این مقام مسئول گفت: آمریکایی‎ها ایران را در این سند دشمن خود می‌دانند ولی بعضی در کشور ما هنوز نگاهی تعاملی به دشمن دارند. 

وی افزود: در این سند «راهبرد قدرت اعمال فشار» به عنوان استراتژی آمریکایی‌ها آمده و مقابله با دشمنان بدون جنگ و درگیری در آن قید شده است. 

جانشین سازمان پدافند غیر عامل، محورهای راهبرد قدرت اعمال فشار در سند آمریکایی ها را مبانی راهبرد، اهداف راهبرد، ضوابط استفاده از آن، مزیت‌های آن و گزینه‌هایی غیر از نیروی نظامی برای رسیدن به اهداف دانست.

در پایان این نشست از خانواده شهید مینا جدیدی‌فیاض از شهدای حمله تروریستی حله عراق و دانشجوی دانشگاه امیرالمومنین اهواز تجلیل شد. 

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور: رویکرد امروز دشمنی آمریکا مردم محور است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات