افتتاح نمایشگاه تجهیزات نوین صنایع حفاظتی، ایمنی و آتش‌نشانی در اصفهان

افتتاح نمایشگاه تجهیزات نوین صنایع حفاظتی، ایمنی و آتش‌نشانی در اصفهان
بازدید 578 زمان 2016/12/16 کد خبر 3221

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،این نمایشگاه با حضور معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،این نمایشگاه با حضور معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان و جمعی دیگر از مدیران شهری گشایش یافت.

این نمایشگاه در ادامه روند برگزاری نمایشگاه‌های فناوری‌های نوین صنایع ایمنی و امنیتی در سراسر کشور، در دو سالن نمایشگاهی به مساحت بیش از چهار هزار متر مربع با ۳۰ درصد افزایش متراژ نسبت به دوره مشابه خود، با حضور ۶۰ شرکت از استان‌های اصفهان، تهران و فارس و همچنین نمایندگی‌های فروش کشورهای چین، کره، تایوان و انگلستان به معرفی توانمندی‌های این صنعت پرداخته است.

نمایشگاه مزبور با هدف ارائه فناوری‌های نوین پیشرفته‏، تخصصی و معرفی تجهیزات شرکت‌های توانمند حوزه حفاظت و ایمنی و بویژه تقویت همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، ارائه آخرین دستاوردهای علمی، معرفی توانمندی‌های داخلی، ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات و ترویج فرهنگ خود ایمنی و خود امنیتی شهروندان برگزار می شود و قصد دارد تا بین صاحبان صنایع در زمینه تولیدات، صادرات و واردات بدون واسطه تعامل برقرار کند.

در این نمایشگاه همچنین، انواع محصولات و خدمات حوزه‌های تجهیزات پلیسی، حفاظت فیزیکی، نظارت تصویری، حفاظت اسنادی، تجهیزات ارتباطی، ساختمان‌های هوشمند، تجهیزات رایانه‌ای، کنترل تردد عمومی و صنعتی،تجهیزات شناسایی، حفاظت پیرامونی، تجهیزات راهنمایی و ترافیکی، اتوماسیون اداری و صنعتی، استاندارد امنیت اطلاعات، هشدار نفوذ و تجهیزات جانبی به نمایش گذاشته می‌شود.
دیگر تجهیزاتی که در معرض بازدید عموم قرار گرفته اند، سیستم‌ها و تجهیزات کشف، اعلام و اطفای حریق اتوماتیک،سیستم‌ها و تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی، پوشش‌های ضدحریق، درها و تجهیزات ضد دود، صاعقه گیر، مدیریت بحران، پدافند غیرعامل، نجات و امداد، محیط زیست، اورژانس و طب کار، ایمنی و بهداشت صنعتی است. 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در نشست خبری پیش از افتتاح نمایشگاه گفت: بازدید از این نمایشگاه باعث بالا رفتن آگاهی و افزایش فرهنگ ایمنی و حفاظتی اقشار مختلف جامعه شده و حضور در اینچنین نمایشگاه ها برای همه افراد جامعه ضروری است.

آتشپاد ‘بهزاد بزرگزاد’ افزود: هرچه آگاهی و اطلاعات افراد جامعه بیشتر شود، بر مطالبه گری آنها از دستگاه های ذیربط بیشتر شده است و تاثیرات مثبتی بر کیفیت رسانی به مردم دارد. 

وی از خرید دستگاه های تنفسی انفرادی برای نیروهای آتش نشانی اصفهان خبر داد و گفت:این دستگاه ها تا یک ماه دیگر به ایستگاه های آتش نشانی تحویل داده می شود و به این صورت در حوادث هریک از نیروهای امدادی بطور جداگانه می توانند مجهز به دستگاه تنفسی شوند.

بزرگزاد اعلام کرد: برای اولین بار در کشور موتورهای برقی در اصفهان مورد استفاده قرار می گیرند، این موتورها برای شرایط کنونی استان و کشور که اینچنین گرفتار آلودگی هوا و تبعات ناشی از آن است، نقش بسزایی در کاهش آلودگی ها دارد.

به گزارش ایرنا، پیش از شروع نشست خبری و افتتاح این نمایشگاه، مانور امداد و نجات با سناریوی تصادفات جاده‌ای، رهاسازی مصدوم، حریق کلبه و اطفای آن، امداد و نجات در ارتفاع، نردبان ترکیبی، تست عملیاتی ارزیابی پرسنل و تست عملیاتی اولین پهپاد یا عمود پرواز آتش‌نشان توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بمنظور نمایش سطح آمادگی دستگاه‌های امدادی و هماهنگی بین دستگاه‌های امدادی، پلیس و راهنمایی و رانندگی انجام شد.

برگزاری سمینارهای آموزشی رایگان با عناوین «کاربرد سیستم‌های نظارت تصویری در پدافند غیرعامل» در روزهای ۲۴ و ۲۵ آذر سالجاری و سمینار «آموزش دوربین‌های IP و آشنایی با سیستم‌های نظارت تصویری نوین» در روز ۲۶ آذر، از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

هفتمین نمایشگاه تجهیزات و فناوری‌های نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش‌نشانی  تا ۲۶ آذر سالجاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ میزبان بازدیدکنندگان متخصص و علاقه‌مندان است. 

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه افتتاح نمایشگاه تجهیزات نوین صنایع حفاظتی، ایمنی و آتش‌نشانی در اصفهان

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات