برگزاری کارگاه آموزشی پدافند زیستی در دامپزشکی تکاب

برگزاری کارگاه آموزشی پدافند زیستی در دامپزشکی تکاب
بازدید 157 زمان 2016/12/17 کد خبر 3233

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان تکاب از برگزاری یک دوره کارگاه آموزشی با موضوع …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان تکاب از برگزاری یک دوره کارگاه آموزشی با موضوع ” پدافند زیستی در دامپزشکی” ویژه کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان خبر داد.

بهرامی افزود: این کارگاه آموزشی پس از هماهنگی به عمل آمده با فرماندهی انتظامی شهرستان تکاب در راستای افزایش آگاهی پرسنل نیروی انتظامی با موضوع پدافند غیر عامل در حوزه دامپزشکی و آشنایی با تهدیدات زیستی در این حوزه در محل نماز خانه ستاد فرمادهی نیروی انتظامی این شهرستان برگزار گردید.

وی گفت: در این کارگاه آموزشی مهمترین موضوعات در حوزه های پدافند زیستی و عواملی که به عنوان بیوتروریسم مطرح هستند ارائه گردید و ضمن تبیین اهمیت پدافند زیستی جهت مقابله با تهدیدات پیش روی صنعت دام و طیور کشور به لزوم آمادگی و هوشیاری تمامی نیروهای امنیتی و انتظامی در این رابطه تأکید گردید.

بهرامی خاطر نشان کرد: در این کارگاه آموزشی همچنین ، مهمترین وظایف سازمان دامپزشکی در زمینه تأمین امنیت بهداشت عمومی جامعه و مبارزه با بیماریهای مشترک بین انسان و دام مطرح گردید و بخشی از اقدامات ادارات دامپزشکی در زمینه مقابله با تهدیدات زیستی معرفی شد.

وی همچنین افزود: با توجه به اینکه برخی از فعالیت های نظارتی بهداشتی دامپزشکی جهت تأمین امنیت غذایی ، مستلزم حضور نیروهای انتظامی می باشد، آموزش قوانین و مقررات دامپزشکی و تفهیم اهمیت پدافند زیستی به پرسنل این مجموعه ، بدون شک در اجرای مأموریت های سازمانی و همکاری مطلوبتر نیروهای انتظامی تأثیر بسزایی خواهد داشت.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه برگزاری کارگاه آموزشی پدافند زیستی در دامپزشکی تکاب

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات