رزمایش پدافند غیرعامل استان قم با موضوع بیوتروریسم برگزار شد

رزمایش پدافند غیرعامل استان قم با موضوع بیوتروریسم برگزار شد
بازدید 572 زمان 2016/12/20 کد خبر 3278

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سید مهدی صادقی استاندار قم در حاشیه رزمایش پدافند غیرعامل استان قم که …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سید مهدی صادقی استاندار قم در حاشیه رزمایش پدافند غیرعامل استان قم که با موضوع بیوتروریسم در مقر فرماندهی ناجای قم برگزار شد از مشارکت نیروی انتظامی و دستگاه‌های امدادی در این رزمایش قدردانی کرد.

استاندار قم با بیان اینکه با پیشرفت علم نوع تهدیدات نیز تغییر می کند اظهار کرد: بیوتروریسم از جمله مواردی است که در شرایط حاضر توسط دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می شود و در این زمینه باید آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مهمترین راه پیشگیری و مقابله با بیوتروریسم آموزش است، افزود: این رزمایش نمایانگر حمایت استان از چنین فعالیت هایی است و تمهیدات لازم برای مقابله با چنین تهدیداتی را فراهم می کند.

سردار مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان نیز با بیان اینکه بیوتروریسم یکی از جنگ‌های مهم جاری در دنیا است اظهار کرد: این تهدید خطرناک تر از بسیاری از شیوه های متعارف و برای دشمنان کم هزینه تر است.

وی با اشاره به اینکه در بیوتروریسم تهدید انسانی، حیوانی و گیاهی مطرح است افزود: این رزمایش یک واکنش هدفمند به تهدیدهای احتمالی در زمینه آلودگی آب، غذا و محیط خواهد بود.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه رزمایش پدافند غیرعامل استان قم با موضوع بیوتروریسم برگزار شد

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات