باید از فضای مجازی که هم فرصت و هم تهدید تلقی می‌شود، حداکثر استفاده را داشته باشیم

باید از فضای مجازی که هم فرصت و هم تهدید تلقی می‌شود، حداکثر استفاده را داشته باشیم
بازدید 584 زمان 2016/12/23 کد خبر 3337

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، محمود واعظی وزیر ارتباطات در کنگره سراسری ۶۵۰۰ شهید مخابرات که امروز پنجشنبه …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، محمود واعظی وزیر ارتباطات در کنگره سراسری ۶۵۰۰ شهید مخابرات که امروز پنجشنبه (۲ دیماه) در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، گفت: امروز در شرایط خاصی قرار داریم و با وجود بحران‌ها در منطقه، اندیشه و تفکر تکفیری- افراطی و تلاش رژیم آل سعود برای نشانه گرفتن اندیشه و ایمان ما، در امنیت کامل بسر می‌بریم.

وی افزود: داعش به اسم اسلام علیه اسلام می‌جنگد، به برکت وجود رهبری آگاه و هوشمند در کشورمان امنیت و ثبات برقرار است.

واعظی عنوان کرد: ما ملتی هستیم که فقط چارچوب و محدوده کشور خود را نمی‌بینیم و همواره به مظلومان کمک می‌کنیم. اگر در یمن، سوریه، عراق و کشورهای اسلامی اتفاقی بیفتد ما ساکت نمی‌نشینیم، جوانان مدافع حرم همان رزمندگان دفاع مقدس هستند که امروز مدافع حرم شدند.

وی با بیان اینکه امروز اقتدار و عزت ما در منطقه و جهان بیش از گذشته است تصریح کرد: اگر ما بخواهیم نقش سازنده خود را در ایران و جهان به خوبی ایفا کنیم راهی جز پیمودن مسیر دفاع مقدس نداریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان خاطر نشان کرد: باید همبستگی و انسجام داشته باشیم، در این شرایط می‌توانیم کشور را بسازیم و به حمایت از کشورها و مسلمانان کمک کنیم، همچنین باید از فضای مجازی که هم فرصت و هم تهدید تلقی می‌شود حداکثر استفاده را داشته و از فرصت‌های آن حداکثر بهره ببریم. 

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه باید از فضای مجازی که هم فرصت و هم تهدید تلقی می‌شود، حداکثر استفاده را داشته باشیم

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات