ضد انقلاب‌ دست به دامن ترامپ شد/ ابراز علاقه منافقین برای رابطه با رئیس جمهور جدید آمریکا

ضد انقلاب‌ دست به دامن ترامپ شد/ ابراز علاقه منافقین برای رابطه با رئیس جمهور جدید آمریکا
بازدید 588 زمان 2016/12/24 کد خبر 3361

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، پایگاه شبکه خبری فاکس نیوز در گزارشی اشاره کرده است تعدادی از افراد …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، پایگاه شبکه خبری فاکس نیوز در گزارشی اشاره کرده است تعدادی از افراد ضد انقلاب فراری با نوشتن نامه‌ای خطاب به دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا، از وی خواسته‌اند تا توافق هسته‌ای را مورد تجدید نظر قرار دهد.

فاکس نیوز در گزارش خود نوشت که بعد از اینکه ترامپ با زیر پا گذاشتن پروتکل‌های سیاسی آمریکا، با رئیس جمهور تایوان مکالمه تلفنی برقرار کرد اکنون نیز گروهی از مخالفان حکومت ایران خواستار مذاکره تلفنی مشابهی با رئیس جمهور منتخب آمریکا شده‌اند.

در گزارش فاکس آمده است این دسته با ارسال نامه‌ای که قرار است به زودی به دست رئیس جمهور منتخب آمریکا برسد از وی خواسته‌اند تا توافق هسته‌ای ایران را که حتی اوباما نیز در مورد حفظ آن به ترامپ هشدار داده است، مورد بازنگری قرار دهد.

در این نامه ضد انقلاب خطاب به ترامپ نوشته‌اند: ما امیدواریم که با پیروزی شما در انتخابات آمریکا، دولت جدید و کنگره آمریکا بتوانند این توافق فاجعه بار را مجددا به مذاکره بگذارند و برای اولین بار این فرصت را پیدا کنند تا پیامدهای این توافق را بازنگری کنند.

براساس گزارش فاکس نیوز، اگرچه نام «گروهک تروریستی منافقین» در میان امضا کنندگان این نامه دیده نمی‌شود اما آنها نیز علاقه‌مندی خود به ایجاد رابطه با ترامپ و مذاکره با وی را ابراز کرده‌اند.

فاکس نیوز در ادامه گزارش خود به نقل از منابع ناشناس نوشته است که در میان مشاورین ارشد ترامپ نیز افرادی مانند «نیوت گرینگیچ»، «رودی جولیانی»، و «جان بولتون» وجود دارند که با گروه‌های ضد انقلاب ایران در ارتباط هستند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه ضد انقلاب‌ دست به دامن ترامپ شد/ ابراز علاقه منافقین برای رابطه با رئیس جمهور جدید آمریکا

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات