مصرف سوخت در مازندران بالا است

مصرف سوخت در مازندران بالا است
بازدید 210 زمان 2016/12/29 کد خبر 3462

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایدرای ملی، علی نبیان در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران مازندران در محل استانداری بیان …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایدرای ملی، علی نبیان در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران مازندران در محل استانداری بیان کرد: مصرف سوخت در مازندران بسیار بالاست و اگر صرفه جویی نشود افت فشار گاز قطعی است. همه باید با صرفه جویی و مصرف دقیق سوخت زمینه استفاده مردم را از این نعمت خداوند فراهم کنیم.

نبیان تاکید کرد: تمامی بیمارستان ها، درمانگاه ها و خوابگاه های دانشجویی به سوخت دوم مجهز شده است ولی روند دوگانه سوز کردن نانوایی ها هنوز مناسب نیست و باید فرمانداران به طور جدی این مسئله را دنبال کنند. اگر در مدیریت فضا به پیوست پدافند غیر عامل توجه کنیم در بسیاری از مشکلات و بحران ها کمترین آسیب را خواهیم دید.

وی بر مصرف بهینه سوخت توسط اداره‌ها و دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: سیستم گرمایشی اداره‌ها باید ساعت ۶ صبح روشن و ساعت ۱۳ خاموش شود چرا که اوج مصرف گاز از ساعت ۴ و ۵ بعد ازظهر آغاز می شود. همه کارخانجات، نانوایی ها و مراکز تولیدی باید مجهز به سوخت دوم شوند.

نبیان از مدیران و فرمانداران خواست تا بر وضعیت دوگانه سوز کردن تمام نانوایی ها و مراکز مهم وحساس نظارت کرده و آمادگی لازم را برای مقابله با بحران ها را افزایش دهند.

در این نشست مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی آخرین وضعیت آمادگی در مقابل بحران ها بویژه افت فشار گاز را تشریح کردند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه مصرف سوخت در مازندران بالا است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات