استقلال و امنیت کشور حاصل خون شهداست

استقلال و امنیت کشور حاصل خون شهداست
بازدید 689 زمان 2017/01/05 کد خبر 3585

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، علیرضا رشیدیان چهارشنبه شب با حضور در منزل مرزبان شهید ستوان یکم امیر …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، علیرضا رشیدیان چهارشنبه شب با حضور در منزل مرزبان شهید ستوان یکم امیر نامدار صنوبری، معاون پاسگاه هنگ مرزی تایباد، خطاب به خانواده این شهید اظهار کرد: این شهید والامقام یکی از هزار شهید مرزدار کشور است که با وجود داشتن خانواده و ۲ فرزند خردسال، پاسداری از مرزهای وطن و حفاظت از امنیت خانواده های هموطن را بر بودن در کنار خانواده خود ترجیح داد.

وی با بیان اینکه شهید نامدار در زندگی به دنبال ارزش های معنوی بالاتری بود، گفت: این ارزش ها همان فرهنگ ایثار و شهادت است که در مکتب حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آموخته بود. 

رشیدیان افزود: اگر امروز شاهد امنیت در داخل کشور هستیم و اگر می بینیم استکبار جهانی در مقابل اقتدار نظام اسلامی لب به اعتراف گشوده، تنها به خاطر آن است که دریافته خادمان این نظام با شهد شهادت آشنا هستند و برای دفاع از کیان کشور حتی از جان خود می گذرند.

به گزارش ذاکرنیوز در جریان دیدار استاندار خراسان رضوی با خانواده مرزبان شهید نامدار، معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه و شماری از مسئولان این شهرستان نیز حضور داشتند.

شهید امیر نامدار، به همراه سروان شهید جواد آرمش، فرمانده هنگ مرزبانی تایباد جمعه گذشته در درگیری با اشرار و سوداگران مرگ به شهادت رسیده بود.

تعقیب اشرار در این منطقه به علت سخت گذر بودن بسیار مشکل است اما این دو مرزبان دلیر، اشرار را حدود ۱۵ کیلومتر تعقیب کرده و در ارتفاع ۲ هزار متری با شجاعت با آنان جنگیدند و جان بر سر امنیت کشور نهادند.

پیکر مطهر شهید امیر نامدار، در زادگاهش روستای صنوبر، در ۱۲ کیلومتری تربت حیدریه، به خاک سپرده شد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه استقلال و امنیت کشور حاصل خون شهداست

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات