انگلیس سردمدار حملات سایبری به کشورهای دیگر است/مقاومت ایران در برابرحملات سایبری، موجب عصبانیت انگلیسی ها شده است

انگلیس سردمدار حملات سایبری به کشورهای دیگر است/مقاومت ایران در برابرحملات سایبری، موجب عصبانیت انگلیسی ها شده است
بازدید 651 زمان 2017/01/06 کد خبر 3597

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سیدحسین نقوی حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سیدحسین نقوی حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به ادعای نهادهای امنیتی انگلیس درباره تلاش ایران برای حملات سایبری به این کشور، گفت: این ادعاها یک نوع فرافکنی از سوی مقامات انگلیسی و قدرت های غربی است، زیرا زمانی که وزیر خارجه انگلیس به خاورمیانه آمده و اظهارات مداخله جویانه ای را مطرح می کند، دیگر نباید این گونه ادعاها را علیه جمهوری اسلامی مطرح کند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: غربی ها به ویژه کشور انگلیس سردمدار حملات سایبری به کشورهای دیگر هستند، حال چگونه با طرح اتهاماتی مانند نقش ایران در حملات سایبری به دنبال فرار از اقداماتشان در این عرصه هستند.

وی افزود: اگر قدرت سایبری ایران آنقدر بالا است که به سیستم های کشور انگلیس ضربه می زند، آن ها باید به اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی اذعان کنند، اما واقعیت این است که ما از سیستم و کشور خودمان در تمام حوزه ها از جمله سایبری دفاع می کنیم.

نقوی حسینی ادامه داد: بر اساس گزارش سازمان پدافند غیرعامل، ایران به صورت روزانه مورد حملات سایبری قرار میگیرد و این مقاومت جمهوری اسلامی در برابر این حملات، موجب عصبانیت مقامات این کشورها شده است.

نهاد متولی جلوگیری از حملات سایبری به رایانه‌های دستگاه‌های دولتی انگلیس روز دوشنبه ایران را به تلاش برای هک رایانه‌های این کشور متهم کرد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه انگلیس سردمدار حملات سایبری به کشورهای دیگر است/مقاومت ایران در برابرحملات سایبری، موجب عصبانیت انگلیسی ها شده است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات