امنیت نوار مرزی ایران و پاکستان و راه های مبارز با قاچاق بررسی شد

امنیت نوار مرزی ایران و پاکستان و راه های مبارز با قاچاق بررسی شد
بازدید 651 زمان 2017/01/06 کد خبر 3599

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، در این ملاقات تاکید شد که پاکستان و ایران دو کشور اسلامی، همسایه …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، در این ملاقات تاکید شد که پاکستان و ایران دو کشور اسلامی، همسایه و برادر هستند و روابط خوبی میان مردم دو کشور برقرار است ضمن اینکه دو همسایه همواره در خصوص مسائل و مشکلات مشترک، با یکدیگر همکاری داشته و این همکاری همچنان ادامه خواهد یافت.

رفیعی و ژنرال احسن محبوب در این ملاقات تاکید کردند که هرگونه اقدامات غیرقانونی از جمله پدیده قاچاق کالا و مواد مخدر و نیز هر اقدامی که باعث ناآرامی و ایجاد مشکل در مرزهای مشترک شود، کاملا محکوم است.

دو طرف ضمن تاکید بر تقویت تلاش و همکاری مشترک با هدف گسترش تجارت قانونی و جلوگیری از قاچاق و تروریسم، همکاری های موجود میان طرفین در این زمینه را قابل تحسین دانستند.

رفیعی و ژنرال احسن محبوب همچنین تاکید کردند که دو کشور خواهان حل تمامی مشکلات و مسائل مربوط به طرفین به ویژه در حوزه مسائل مرزی هستند.

سرکنسول ایران در کویته از نقش پلیس در مبارزه با تروریسم و برقراری امنیت در ایالت بلوچستان قدردانی کرد و افزود: پلیس توانسته دستاوردهای خوبی در ایجاد امنیت در ایالت کسب کند.

ژنرال احسن محبوب نیز گزارشی درباره اقدامات پلیس بلوچستان در زمینه مبارزه با تروریسم و برقراری امنیت در این ایالت ارائه کرد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه امنیت نوار مرزی ایران و پاکستان و راه های مبارز با قاچاق بررسی شد

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات