مربیان آموزش خانواده آموزش و پرورش استان همدان دوره مربیگری پدافند غیر عامل می بینند

مربیان آموزش خانواده آموزش و پرورش استان همدان دوره مربیگری پدافند غیر عامل می بینند
بازدید 637 زمان 2017/01/10 کد خبر 3688

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدير کل پدافند غیر عامل استان همدان در ديدار با خزاعی مدير …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدير کل پدافند غیر عامل استان همدان در ديدار با خزاعی مدير کل آموزش و پرورش با اشاره به رسالت سنگين و حساس اين اداره کل گفت : بايد تلاش شود تا تهديدها به فرصت تبديل شوند.
وي آموزش و پرورش را بستر مناسبي براي آگاه سازي و آموزش به نسل جوان و نوجوان برشمرد و گفت : امروزه دشمنان اسلام تهديدات متفاوتي را در عرصه هاي فرهنگي متوجه نسل جوان کرده اند و بحث اسلام هراسي به يک برنامه حساب شده براي جلوگيري از نفوذ و گسترش اسلام تبديل شده است .
خزاعی نیز با اشاره به اعلام آمادگي دستگاه تعليم و تربيت براي ايفا کردن نقش محوري خود در عرصه هاي فرهنگي و آموزشي گفت : ما در عرصه پدافند غير عامل برنامه هاي مختلفي را در دستور کار قرار داده ايم و سعي بر توسعه و تداوم اين برنامه ها داريم .که یکی از شاخص ترین این برنامه ها که با همکاری اداره کل پدافند غیر عامل استانداری اجرا می گردد.
 برگزاری دوره تربیت مربی ویژه مربیان آموزش خانواده آموزش و پرورش استان است که در این دوره مربیان با مفاهیم علمی و عملی پدافند غیر عامل آشنا می شوند تا آن را به کارکنان ، معلمان ، دانش آموزان ، والدین و انجمن اولیا و مربیان نیز انتقال دهند .
حسینی مدير کل پدافند غير عامل همدان هم با تقدير از برنامه ها و فعاليتهاي متنوع آموزش و پرورش در هفته پدافند غیر عامل از تشکیل منظم جلسات کارگروه فرهنگی ، آموزشی و اجتماعی قدردانی کرد

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه مربیان آموزش خانواده آموزش و پرورش استان همدان دوره مربیگری پدافند غیر عامل می بینند

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات