پدافند غیر عامل باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود

پدافند غیر عامل باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود
بازدید 606 زمان 2017/01/12 کد خبر 3723

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، جلسه کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل راه و شهرسازی استان گیلان با حضور  علی …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، جلسه کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل راه و شهرسازی استان گیلان با حضور  علی خاوری مدیرکل و رئیس کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل راه و شهرسازی، مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و نمایندگان سایر دستگاه های اجرایی عضو کارگروه  در سالن  جلسات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان برگزار شد.

علی خاوری مدیرکل و رئیس کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل راه و شهرسازی استان گیلان با تسلیت ایام رحلت جانسوز یار دیرین امام و انقلاب و رهبری، و رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت ا… هاشمی رفسنجانی خاطرنشان کرد: با توجه به اختلافات شدید فرهنگی و سیاسی که همواره با دنیای غرب داشته ایم، اکنون این جنگ بین ما شکل دیگری به خود گرفته است که باید بر آن واقف و آگاه باشیم.

پدافند غیر عامل باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود
وی در ادامه افزود : پدافند غیر عامل باید تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود و ما با گسترش این نوع اقدامات بتوانیم فرهنگ پدافند غیر عامل را در  جامعه نهادینه کنیم و بیشتر به آن بپردازیم و با رسیدن به  اهداف آن که از تاکیدات مقام معظم رهبری است ، آنرا به نتیجه برسانیم.

خاوری جنگ نرم در حوزه های فرهنگی و سایبری را جنگ امروز خواند و گفت: جنگ نرم اکنون در حوزه های فرهنگی و سایبری جریان دارد و سال هاست کشور ما را درگیر خود کرده است. با توجه به اینکه فضای مجازی اکنون مرزها را درنوردیده ، چنانچه هوشیار و مراقب نباشیم آسیب های برگشت ناپذیری را در حوزه اجتماعی و فرهنگی شاهد خواهیم بود.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه پدافند غیر عامل باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات